לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


A camera tucked away inside my heart

Avatarכינוי:  פָּאוּ.

בת: 30

MSN:  תבקשו וזהו





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

לחיות את החיים


במילה אחת- וואו. מזמן לא נכנסתי לבלוג. הפעם האחרונה שכתבתי כאן הייתה בכלל באוקטובר האחרון, וזה היה סתם קטע מפגר שכתבתי רק אחרי קצת עידכונים ביולי.
אין מה לעשות, החיים שלי השתנו לגמרי. ופעם הייתי ממש בקטע של בלוגים, הייתי נכנסת כל יום כל היום, שורפת שעות. ולאט לאט זה השתנה. כנראה שהפעם זה כי לא היה לי כח, ופשוט שכחתי מזה בגלל שהיו לי דברים אחרים לעשות.
אני מרגישה פשוט בן אדם שונה. בחיי שאני אוהבת בלוגים, ואני רוצה לעדכן, ולכתוב, ולקרוא אצל אחרים, אבל כנראה שההתמכרות הזאת עברה מזמן, ועכשיו נשאר רק הייאוש הזה של להיכנס ולרוץ לכתוב משהו. פשוט לכתוב את זה, רק שזה פאקינג ייצא. החיים שלי הסתובבו, וואו, עשו וואחד סיבוב. הספקתי לעשות כל כך הרבה ולהבין כל כך הרבה... ולחשוב. ועכשיו אני קוראת קטעים ישנים, ובעצם הם הקטעים האחרונים בבלוג, שפשוט נראים לא אקטואליים בכלל.
אני מנסה לחפש את המוטו שלי. קשה. כנראה שזה תמיד יתחלף ויקבל משמעות קצת אחרת.
זה תלוי במה אתה עושה, איך אתה חי ואיך אתה רואה את זה. הכל בעצם משתנה אם תסתכל על זה מנקודת מבט אחרת. להיות עיוור או לא, זה מה שעושה את ההבדל. הסביבה. החברים. המקומות. כשבן אדם ספונטני, לוקח סיכונים, ובא בראש פתוח- הוא מסוגל ליהנות במאה אחוז ממה שהוא עושה, והוא לא יתחרט על זה לעולם, גם אם זה לא הכי הצליח.
אני אוהבת לחיות את החיים שלי בדרך שלי. הדרך שלי היא אני." אני חושב, משמע אני קיים" (משפט גאוני). כל מה שאני אחשוב, יקרה. זהו. רק תקראו את זה. תבלעו את זה. תבינו את זה. תכניסו את זה טוב-טוב לראש. ועכשיו... העולם הוא שלנו. הכל תלוי בנו. הכל שלנו. ממש כמו להיכנס לחנות עם שלט- "כל החנות בחינם". ממש כמו כסף גדל על עצים. אני חושב משמע אני קיים. מבחר ענק. המבחר הכי גדול למה שבן אדם יכול לתת לעצמו ולחיים שלו. קחו את זה, מתנה ממני, ותנסו ליישם את זה (כמו בהסוד). ומה שהכי טוב בזה, הוא שזה תקף לכולם ולכל יום.
תתעוררו. תקומו בבוקר ותגידו תודה. תודה על מה שבא לכם- על המיטה, על הסוף שבוע, על הביטול של המבחן, על ההורים, על הרגליים. ועל הרגליים תקומו, ותגידו, אני לא מושלם ואני מת על זה, והיום יהיה אחלה יום. ותאמינו בזה, וככה תאמינו בעצמכם. ככה אפשר להתמודד עם כל מצב בחיים. תחייכו, תהיו אופטימיים, שכחו מהצרות ויאלה בלגן.



נכתב על ידי פָּאוּ. , 21/2/2010 00:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,305
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפָּאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פָּאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)