לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

love love..and...blah


Emotions


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על הומואים ולסביות?
אנשים שבוחרים את הדרך שלהם בחיים והולכים לפיה בלי שיגידו להם מה נכון ומה לא. 3>

האם את מכירה מישהו שהוא לסבית / הומו / בי-סקסואל?
חחחח מכירה X33 והוא אחלה בן אדם!!! ומכירה לא רק אחד.

האם את בעלת נטייה חד-מינית, או חשבת פעם שאת כזו?
כה היתי.. אבל לא הייתי מגדירה ת'צמי בתור אחת לסבית.
אי אפשר עם בנים ואי אפשר בלעדיהם..אני נהנת לי משני העולמות.

האם אי פעם רצית להיות לסבית?
רציתי??..אממ לא ניראה לי..><" (שאלה מוזרה)

האם אי היה לך איזה שהוא ניסיון עם בת, שגרם לך לחשוב שאת אולי לסבית?
היה -.-" מה קשור מחשבה וורודה?? O_ם" נסחו ת'שאלה נכון!
היה סבבה. 3:

האם אי פעם התאהבת בבת או נדלקת על בת?
כה!!! אחת יש כוסית בהדררר *~*
עם שרוולים ושיער כחול והיא מהממת!!! P:

האם לדעתך צריך לקיים מצעדי גאווה?למה?
כה. כל אחד והאהבה שלו. אסור לומר לבן אדם אסור לך לאהוב מישהו שהוא באותו מין איתך. לאפ'חד אין שום זכות לעשות את זה.
מצעד גאווה -> שליטעע! ^~^ (אני נשמעת כו איזה עורכת דין XD)

מה דעתך על האפליה שקיימת בחברה שלנו, נגד בעלי נטיות חד-מיניות?
לא מסכימה איתה. שוב..כל אחד והאהבה שלוו 3>

נכתב על ידי †±°LiL_PsyCo°±† , 3/10/2009 15:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  †±°LiL_PsyCo°±†

מין: נקבה

MSN: 



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל†±°LiL_PsyCo°±† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על †±°LiL_PsyCo°±† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)