לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

הייתה לי כותרת, אבל היא ברחה...


 

 

קודם כל אתם חייבים לראות את זה, יש שם מישהו שפשוט לא להאמין!!!!

http://server12.castup.net/preview/?method=mcp&ci=34557&ak=56626528

 

אחרי שנרגעתי מזה, קצת חדשות מהבית:

שבוע הבא ההורים נוסעים להם, סופ"ש לבד בבית!

ישפצו או לא ישפצו? זאת השאלה! אז כנראה שכן. זה אומר בערך שבוע+- ללא אמבטיה, בעיה. אבל נסתדר. כנראה שגם יסיידו קצת. מה אתם אומרים? לצבוע את החדר בחזרה ללבן? לצבוע למשהו אחר? (כרגע תכלת). בא לי משהו אחר. אבל קשה לי להחליט על מה. כן, אני יודעת שזה ממש לא מפתיע שקשה לי להחליט... :)

חדשות מהאוניברסיטה:

הגעתי למסקנה שיש לי בעיה עם ימי שלישי, אני עייפה בהם באופן מיוחד ומשום מה תמיד מתעפצת בשיעור הראשון והשני. אכן מהווה מכשול קל בהבנת החומר. מסקנה- לנסות לישון יותר בין שני לשלישי.

המתרגל האוג העלה את התרגיל רק מה. בדף המקדים הוא כתב לעשות רק עד שאלה 4, מרוצה עד לב השמיים שיש "רק" 4 שאלות, העפתי מבט בתרגילים... 10 סעיפים בממוצע לכל שאלה! אהההה, אני מפחדת אפילו לנסות לענות על זה (לא שיש לי ברירה...)

ציון לשבח יחולק למתרגל ללינארית. הוא פשוט מצויין! (שלא תגידו שאני רק מתלוננת!) אך גם הוא זתן כמה תרגילים מגעילים למדי. נו נו..

אזעקת חנוניות- יש הוכחות במתמטיקה שאני ממש מתלהבת מהן... כן, אני יודעת שאני אומרת את זה בקול רם.. אבל באמת! זה די מגניב! היום למדנו גם על משפט פרמה, אז המרצה סיפר שהוא שמע במכון ויצמן את ההוכחה של משפט פרמה (לא זה שלמדנו עליו, אלא זה של עליו נכתב הספר..אני מקווה שקראתם!) והודה שלא הבין מילה! בהחלט היה משעשע!

אז יש לי המון שיעורים ועוד לא התחלתי.. אני יודעת שזה לא חכם במיוחד, אבל לא נורא. תיכף אתחיל.

 

ועכשיו לנושא חשוב באמת. חיבוק.

פעולה פשוט אך משמעותית.

הגעתי למסקנה שחיבוק זה חלק אינטגרלי ומאוד חשוב ביחסים (שלי). מפריע לי שהבן זוג לא מחבק "כמו שצריך".

חיבוק טוב נותן כזו הרגשת ביטחון.. משהו שקשה לתאר. כשממש רע נשיקה אמנם יכולה להיות מאוד כיפית, אבל ההרגשה הזוו שמקבלים מחיבוק טוב.. מן הרגשה של "יהיה בסדר".. לי זה חשוב ואפילו חשוב מאוד!

חיבוק זה כמו ריקוד, או שיש לך את זה או שאין לך. כולם יכולים לעשות את זה, אבל טכניקה זה לא מספיק.

זה נכון גם בין חברים סתם. כי מה לעשות לא תמיד יש בן זוג שיחבק וחברים תמיד יהיו שם בשבילי. נכון שאצל חברים שאינם בני זוג זה לא מפריע לי שלמישהו יש חיבוק "טכני", אבל גם פה אני יודעת מי מחבק יותר ופחות כלבבי.

בקיצור, חיבוק טוב שווה המון- אז תשקיעו!!!

נכתב על ידי סוכריות , 2/11/2004 21:15   בקטגוריות כל מיני  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)