לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

זה מוזר וטוב


מוזר לי שביום ראשון אני לא חוזרת ללמוד.

מוזר לי שלא אפגוש את החבר'ה יותר על בסיס יום-יומי.

מוזר לי שאין יותר פקקים בבוקר בדרך לאוניברסיטה.

מוזר לי שאין הגרלה על חניה בתוך הקמפוס.

מוזר לי שאין יותר קלסרים, קלמרים, לפטופים, מרצים, מתרגלים, שיעורים, מבחנים, בחנים, פרויקטים, מעבדות וצילומים.

מוזר לי שאין יותר הפסקות, סנדוויצ'ים וקפיטריות.

מוזר לי שאין יותר את המעצבן של הכיתה שתמיד חייב לשאול את השאלות הכי מטופשות ולהוציא אותי מריכוז (עוד יותר מוזר לי שהמעצבן הזה בנתיים הפך להיות אבא..).

 

אבל אתם יודעים מה?

גם טוב לי עם זה!

 

טוב לי לקום בשעה קבועה בבוקר (בערך) וללכת לעבודה שאני ברובה מאוד מאוהבת.

טוב לי שחרב השביתה לא מתנופפת לי מעל הראש כל הזמן.

טוב לי שאני קובעת לעצמי את החופשות.

טוב לי הפרויקט הנוכחי שבו אני לומדת המון מבחינה מקצועית וגם החלטתי להיות קצת יותר פרואקטיבית מה שנראה שמתקבל בברכה מצד הממונים.

טובים לי האנשים שסביבי בעבודה שמחבבים ומעריכים אותי.

טוב לי עם החברים "הישנים" וגם אלה מהאוניברסיטה שבנתיים אנחנו מצליחים לשמור על קשר ולהתראות.

טוב לי עם תלוש המשכורת הנאה שנותן לי את האפשרות לפנק את עצמי לעיתים.

 

טוב לי עם ההחלפה של הלימודים בעבודה,

נשוב לספסל הלימודים כנראה בשנה הבאה.

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 1/11/2008 10:47   בקטגוריות עבודה, בית ספר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)