לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

i dunno


 

אז האמת היא שאני מרגישה את הצורך לכתוב כבר כמה ימים אבל משום מה שום דבר שבאמת חשוב לי לא יוצא.

אני מניחה שהכל התחיל מזה שרבתי עם אבא שלי.

"רבתי" זו מילה מעניינת בהתחשב בעובדה שלא באמת דברתי איתו, אבל הוא בכל זאת כועס עלי. למקרה שאתם תוהים על מה- על העובדה שלו אמרתי לו את המילה "בסדר" בטלפון, אלא אמרתי לאמא שלי להגיד לו "בסדר" במקומי. נכון סיבה טובה?

אז יומיים הוא לא דבר איתי. עכשיו הם בסופ"ש בצפון אז מן הסתם הוא לא מדבר איתי.

האמת שזה לא כזה מזיז לי, סתם מעצבן כי הוא פשוט טמבל.

 

מעשה חכם שעשיתי: מחקתי את המורה מכל מקום אפשרי. מחקתי את המיילים שלו, מחקתי את המייל שלו מפנקס הכתובות, מחקתי אותו מהמסנג'ר. די כבר, חסל סדר אנשים שלא כדאי לי להיות איתם בכל קשר what so ever. אני רוצה להאמין שאם יום אחד הוא שוב יפנה אלי יהיה לי האומץ להגיד לו שאני לא מעוניינת בשום קשר איתו. בזמנו הוא קנה לי ספר שירים על ידידות ומהי חברות אמיתית. חשבתי שכאקט מחאה אשלח לו אותו בחזרה עם הקדשה של :"יש לך עוד הרבה מה ללמוד". אבל מה הטעם? זה הרי לא יעזור, הוא יודע שהוא דפוק, זה פשוט לא מפריע לו..

 

בעקבות האירועים האחרונים יצא לי לחשוב על הראשון די הרבה ועל מה שהיה ביננו. אני לא רוצה שההיסטוריה תחזור על עצמה. יותר נכון אני מפחדת שהיא תחזור על עצמה אבל אני לא יודעת מה לעשות כדי שזה לא יקרה. איך יודעים??? ואל תגידו לי "פשוט יודעים" כי בפעמים הקודמות היו צריכים להפיל עלי פסנתר בשביל שאבין מה הולך אצלי בראש... ובסוף גם הרגשתי כאילו שנפל עלי פסנתר ופיל אפריקאי גדול.

 

ובנוסף לכל הצרות הצטננתי. ארררג

 

נכתב על ידי סוכריות , 16/7/2005 15:18   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)