לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

כותרת-לס


 

היה היום אירוע בכיתן של חברה שאבא עובד עמה. קבלנו 750 ש"ח המיועדים לבזבוז באותו הערב (היום).

גם היה קצת אוכל חביב, מפל שוקולד נחמד..

בקיצור, אנחנו (ברור שאמא ואני נכון?) הולכות לנו ומחפשות מה לקנות... ומה לעשות שלא בא לנו על מצעים ומגבות, בגולף לא היה שום דבר מרגש, נייקי.. לא צריכה נעליים וגם לא גופיות ספורט.. הלכנו הלכנו ולא מצאנו מה לעשות עם הכסף. לרגע דאגנו..

ואז נזכרנו בקומה החביבה- הקומה העליונה- הלבשה תחתונה. כמה קל זה להוציא כסף על חזיות? מאודדד קל. אז אמרנו טוב- נתחיל מזה.

 

אז זה היה ממש עינוי. קודם כל התעצבנתי נורא. כל החזיות הנורמליות לנשים בעלות חזון (לא FIX, דלתא וכאלה אלא טריומף ושות') שחור, לבן וצבע גוף. ומה עם קצת צבע??? הקטלוג הרבה יותר צבעוני! וכמובן שהמון דגמים שמצאו חן בעיני מהקטלוג בכלל לא היו (וגם נאמר לי שמעולם לא היו). אז למה לשים קטלוג?? אוף. דבר שני הדגמים היו פשוט נוראיים! המידות לא עקביות, כל דגם שיניתי קאפ, ההיקפים משתנים מדגם לדגם... פשוט מכה. חלק מעכו אותי לגמרי.. בחלק הייתי עם והרגשתי בלי (וגם בלי התמיכה). בקיצור, טריומף ממש התקלקו, אני חוזרת לwomen only.. יקרים אבל צבעוניים ועושים את העבודה!

אחרי שעה של מדידות בערך מצאתי דגם אחד וחביב אז לקחתי שתיים- בשחור ולבן כמובן. צבע גוף תמיד מזכיר לי סבתות.. לא יודעת למה. וחוץ מזה לקחתי גם 3 בוקסרים ממש חמודים. אז למרות הכל נגמר לא רע בכלל.

 

חוץ מזה יש כל מיני דברים שמטרידים אותי, אני מודה שחלק מאוד גדול מזה זה פיזיקה. למרות הציונים הדי מלבבים שקבלתי בנתיים (חוץ מפיזיקה כמובן) אני ממש מפחדת מזה ובאמת שאין לי כח להכשל ולעשות את הקורס שוב. הבעיה אצלי שכשמשהו מטריד אותי- בכדי שלא יטריד- אני מדחיקה (בעיקר כדי שאצליח להרדם בלילה). ההדחקה הזו מוציאה ממני בנאדם די אפאטי. זה מחיר השינה בלילה. העניין הוא שהמצב הזה משתלט לי "קצת" על הרגש. אני לא יודעת אם מה שקורה אצלי בראש הוא בגלל זה או בגלל דברים אחרים ולכן אני נמנעת מהחלטות. פשוט דוחה אותן לזמנים טובים יותר.

 

אני כל כך צריכה חופש.

נכתב על ידי סוכריות , 29/7/2005 00:23   בקטגוריות כל מיני  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)