לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מי נתן לך רשיון ילד/ה?


 

 

עוד לא החלטתי את מי אני שונאת יותר מאחורי ההגה- נשים או גברים?

קודם כל יש לחלק את האוכלוסיה לשניים:

1. גברים

2. נשים, זקנים ודוסים- אתייחס לקבוצה בשם קיבוצי כקבוצת ה"נשים".

 

מצד אחד הנשים הן מעצבנות בחוסר המודעות לעובדה שהן לא לבד על הכביש, מצד שני הגברים חושבים שהכביש שייך להם.

כדאי לקנות רכב מגבר כי אצלו פנסי האיתות כמעט ולא בשימוש, אבל נשים נוטות להשאר באותו נתיב (שמאלי בדר"כ) במהירות של צב גוסס, אז אמנם הן מאותתות- אבל לא מחליפות נתיבים לעיתים מספיק קרובות.

נשים בג'יפים זה פשוט מסוכן! הן גם ככה לא מסתכלות לצדדים, אז כשהן במכונות הרג גדולות כמו ג'יפ- ראו הוזהרתם! גבר עם ג'יפ- כמו כל גבר מצוי (אבל ככל שה"כלי" גדול יותר כך גם הגאווה) ירגיש עוד יותר כמו מלך ויחתוך על ימין ועל שמאל במרחק של ס"מ מועטים מהמכוניות שסביבו.

אני במיוחד אוהבת את אלה שמודיעים לי מראש שהם בדרך אלי בעזרת איתות אורות מעצבן או צפירה נהדרת. למה כל הגברים חושבים שרק הם מסוגלים להסתכל לצדדים כשהם יוצאים מרחוב/חניה? ואולי כדאי שנשים באמת תסתכלנה יותר...

גברים מנצלים את הרמזור יותר מדי, נשים פחות מדי...

חניה.. טוב נו, זה לא מפריע לי כל עוד אף אחד מהמינים לא בדאבל פארקינג.

נשים לעולםםם לא יעירו לי על זה שאני נוהגת עם הרגל על הדשבורד! גברים ערסים נוהגים לעשות זאת באופן קבוע.

משותף לכל המינים- אנשים שנדחפים! פרנציפ אני לא נותנת להם להכנס באמצע! חזירים כאלה..

 

תחת איזו קטגוריה אני נכנסת?

רבים הזכרים שאמרו לי שאני נוהגת כמו גבר, במיוחד לאור העובדה שאני יודעת לחנות בכל צורה ודרך. אבל אני מודה שלעיתים האישה שבי מגיחה לרגע קט. בדר"כ במקומות שאני לא מכירה.

 

פוסט זה נכתב בעקבות אנשים מעצבנים בדרך הביתה על כביש 4.


88 בחשבונאות! בהתחשב בעובדה שחשבתי שפשלתי לגמרי באחת השאלות ולא היה לי זמן לבדוק את המחבחן- כולי אושר!!


כוכב נולד:

תגידו זה נראה לכם נורמלי שהאפונה מעפולה הזה עלה ואת נעמה זרקו לכלבים?

אני לא מבינה.. לאנשים אין אוזניים??? מה מחובר להם משני צידי הראש???

 

נכתב על ידי סוכריות , 2/8/2005 23:06   בקטגוריות ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)