לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

פאדיחה


 

אז קודם כל אסביר מדוע שכחתי את מה ששכחתי (אבוי לי!).

מכירים את זה שבתקופת המבחנים אין לכם מושג איזה יום היום ובטח שלא מה התאריך? הימים נקבעים ע"פ- עוד 3 ימים מבחן ב-X ו-5 ימים אח"כ מבחן ב-Y וכו'..לא משנה אם יום קודש או חול, בוקר או לילה- אתם לומדים. אז נכון נגמרו מועדי א', אבל עכשיו יש ב'! וליתר הדיוק- עכשיו יש פיזיקה! ואני נחושה בדעתי הפעם (עוד יותר מבפעם הראשונה) לעבור את המבחן הזה ויהיה מה!

מה שאומר שאני לומדת מבוקר עד לילה ( 9:30 בבוקר עד 11:30 בלילה) עם חברות במקומות שונים ומשונים.

מכאן נובע כמובן שאין לי מושג מה התאריך היום או איזה יום היום.. גיליתי את זה כשחזרתי הביתה והחלטתי לדפדף בעיתון- "זמנים מודרנים"? יום רביעי  כנראה. נו טוב.

מתיישבת לדרוש בשלום מחשבי היקר.

פותחת מיילים... לא שמה לב יותר מדי לפרטים הקטנים כמו תאריך ושעה בה הם נשלחו הרי שברור שאת כולם קבלתי היום..

ואז פתאום בעוד אני קוראת באחד הבלוגים אני רואה בסופו את המספר 03/08/2005.

בודקת מהר האם הפוסט נושא תאריך זה כי השעה כבר אחרי 12 בלילה אך לדאבוני מגלה שהשלושה באוגוסט כבר לא יהיה השנה.. מיד תפסתי את הקיר הקרוב והתחלתי לחבוט בו את ראשי.

לא אחת כי אם 2 מחברותי חוגגות ביום זה את יום הולדתן..וגם לא "סתם" חברות אלא חברות כבדות (10 שנים ביחד).

כולי מפודחת לגמרי.. לא מאמינה שזה קורה לי.. זה לא ששכחתי!! באמת!! פשוט לא הייתי מודעת לתאריך.........

את השיחות פחתתי ב- אני כל כך מצטערת!!!!!!! 100X ואח"כ התרפסתי ותרצתי את חוסר המושג לגבי התאריך. ברור שהן הבינו.. שאלו כמובן אם זו הפיזיקה אשמה. ברור!!! הפיזיקה אשמה בהכל!!! למזלי השעה עוד לא הייתה אפילו 12:15. התעשתתי בערך בזמן...

 

זה כל כך לא מתאים לי.. פשוט לא ידעתי איזה יום היום....................

 

אתם חושבים שהפונדו שוקולד שאני מתכננת יפצה על עוגמת הנפש?

פאדיחה!

 

נכתב על ידי סוכריות , 4/8/2005 00:41   בקטגוריות סיפרותי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)