לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

טיפשותם של המין שמוחו נמצא ברגל השלישית


אז היום אמרתי למישהו שהוא לא נראה לי, והסברתי לו למה. לא השתמשתי במילים לא יפות, וזה לא שאני מרגישה שאני חייבת לו משהו. אנחנו לא באמת מכירים סתם מדברים מדי פעם. אמרתי לו שהשיחות שלנו לא מספיק מעניינות כי עובדה שאנחנו לא יודעים כמעט שום דבר אחד על השני. זה אומר שהשיחות הן מאוד סתמיות ומה לעשות שאיש שיחה זה משהו שחשוב לי. הוא משום מה לקח את זה ממה קשה ואמר לי שאני "מוזרה" פתאום, כבדה ולא זורמת ואז כמובן שאל אם אני במחזור.... זו כמובן השאלה שגורמת לי לרצות לכפכף את השואל. אז 1. זה ממש לא עניינו ו- 2. התשובה היא לא. אז הוא לא יכול להאשים את ההורמונים שלי. זו פשוט דעתי ואני יכולה להבטיח לו שהיא לא תשתנה גם כשההורמונים ישתוללו להם.

 

הגברים האלה.. כל כך חסרי ביטחון שתמיד פונים לשאלה המפגרת הזו ומקווים שאולי אבד לנו השכל אי שם בין השיחים ביחד עם אותה ביצית שנפלטה לה מרחמנו הקט. מה נסגר איתכם? השכל הוא לא מה שיוצא מהגוף בזמן המחזור. ולא אכפת לי שמגעיל לכם לקרוא על זה!!!! יאאא לא לוקחי אחריות על שום דבר שכמותכם ! מכירים את המשפט שההגנה הכי טובה היא התקפה? במקום לנסות לנהל שיחה בוגרת או לפחות מטופשת ומשעשעת על לא יודעת מה, פשוט תפיל את האשמה עלי. יודעים מה? מילא עלי.. עלי אני לפחות שולטת. אל תנסו לרמוז שאני לא שולטת על מעשי רק כי איזו ביצית שהחליטה להבשיל ולהתמקם לה בנוחיות ברחם רוצה לצאת.

 

בנים! ארררררג!

נכתב על ידי סוכריות , 25/8/2005 11:19  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)