לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

קצת מתביישת להודות בזה


 

אבל בתקופת הלמידה למבחנים בעקבות הפסקות יומיות בשעה 8 בערב בדיוק שיזמו חברותי ללימודים. לא נותר לי אלא גם לראות איתן את אותה דרמה יומית מאוסה ומטופשת- טלנובלה (ע"ר). כן נתפסתי קצת.. לקחו לי בערך 3 ימים בשביל להבין מה פספסתי בחצי השנה האחרונה. הבנתי שזה לא יותר מדי..ושגם ככה כל מה שאמור לקרות- קורה רק לקראת הסוף.

קשה לי לקרוא לזה סדרת מופת או בכלל להתיחס לסדרה הזו ולהגיד "מופת" באותו המשפט.. אבל יש לי דבר אחד מצויין להגיד על הסדרה הזו- אני לא יודעת מי העורך המוזיקלי אבל באמת כל הכבוד לו! הדבר הראשון שגם לי להוציא את הראש מהתרגילים בהם הייתי שקועה ולהציץ בטלויזיה (ולצחוק על החברות הבוהות בה) היה הסאונדטרק.

אתמול היה הפרק האחרון ואני כמובן לא ראיתי, אבל ראיתי את השידור החוזר. צפוי, לא מעניין, אבל שירים מצויינים והכי חשוב- כשכפיר (AKA עופר שכטר) הובל לחופה היה ברקע את השיר i won't say i'm inlove מ"הרקולס" של דיסני. ה-שיר הכי טוב בסרט ובמקרה בדיוק הקשבתי לו לפני יומיים.

 

מי שלא ראה את הרקולס- באמת סרט טוב! שירים טובים, מצחיק ודיסני במיטבו! לא זכה להילה הראויה לו.

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 29/8/2005 17:12   בקטגוריות טלויזיה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)