לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

לא יודעת מה עשיתי, אבל זה עובד!


 

אתמול דברתי עם המורה, התעצבנתי עליו, אמרתי לו למה נראה לי שאולי עדיף ככה- כי אני רוצה מישהו שיחשוב שהקשר איתי (שהוא אמר שיהיה "אדיר") יותר חשוב לו מהכבוד שלו. הוא נעלב, אני נעלבתי. איכשהו משם השיחה חזרה למסלול נורמלי.

 

בערב שדברנו הוא היה שפוף לגמרי, מסיבה לגיטימית שלא היית קשורה אלי בכלל. ניסיתי לעודד אותו. ברור לי שהצלחתי קצת להרים את רוחו.. כל הזמן הזה שדברנו בערב- כאילו בניתי firewall סביב הלב. כלום, נאדה, גורנישט. כאילו אנחנו סתם חברים טובים. בלי שום עבר. בלי רגשות, בלי כאב, בלי אבא דיקטטור. לא בכיתי, נרדמתי בקלילות- קמתי סוף סוף ללא כאב ראש. כבר יום וחצי אני בקושי חושבת על מה שהיה יכול להיות. אפילו מצליחה לכעוס על ההורים פחות...

 

ממש שינוי של 365 מעלות! (מורן אטיאס, את גדולה!)

 

מישהו אמר הדחקה?

אולי

בנתיים זה עובד ולא אכפת לי!

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 16/9/2005 22:21   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)