לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

סימן שאתה צעיר?


 

אחרי שהצלחתי להרים את עצמי מהקרשים פניתי לאחד המשאבים הכי יקרים שיש לי (החברים כמובן), בכדי שיעזרו לי לעמוד איתנה.

מה זה אומר? שיצאנו. זה הכל :)

יצאתי ביום חמישי

יצאתי ביום שישי

יצאנו ביום שבת, טוב לא, היום עשיתי בייביסיטר לאחייניות וגם קבלתי את מתנת היומולדת הראשונה שלי מאחותי וגיסי- diskonkey חדש של חצי ג'יגה. אני תוהה אם אני רוצה להחליף אותו לנגן mp3 נגיד של 256... אבל קצת לא נעים לי להגיד גם אם אחליט שאני רוצה... תכלס אני לא ממש צריכה "רק" diskonkey, אם הוא גם מנגן אז הוא יותר שמיש מבחינתי. אבל שוב.. קצת לא נעים לי.

 

בכל מקרה, יום שישי היינו בדבלין (פאב אירי). מוזיקה מצויינת!!! רוק קלאסי, קצת אייטיז המאוחרות, ניינטיז המוקדמות, לא מתוק מדי ולא כבד מדי. החסרון היחיד היה שהיא גם לא הייתה אירית.. אבל כמה אנשים באמת היו בפאב אירי אמיתי ויודעים ששם דווקא נהוג שתהיה להקה אורחת שבאמת תנגן (באופן מפתיע) מוזיקה אירית. אירלנד זה בכלל מקום מומלץ...

חסרון נוסף המשותף לכל פאב קיים הוא כמובן- העשן. אם באירלנד כבר לא מעשנים בפאבים למה פה לא?? (שאלה רטורית.. אני יודעת שאין מצב שזה באמת יקרה).

בשולחן לידנו ישבו 3 גברים בגיל העמידה. לא הייתה שום אינטרקציה בין השולחנות מלבד העובדה שאחד מהם נעץ בי מבטים כל הערב. נכון, נכנסתי למרות שאני עוד לא בת 22 (האהא! דפקתי את המערכת!!:)) אבל אני לא מספיק מבוגרת בשבילך חבוב! לעזאזל, אחותי הגדולה לא מספיק מבוגרת בשבילך! הנועץ הזה, שיערו מאפיר, הולך עם חולצה לבנה חצי שקופה, סטייל אל-לה גדעון אוברזון (גם הזכיר במראה), נראה יותר מבוגר מאבא שלי (56) פשוט תוקע בי את העיניים שלו ללא בושה! לפחות תסיט את המבט כשאני מסתכלת לכיוונך..

 

וממזדקן פתטי אחד, לאחר:

חיות לילה שכמותנו מהדבלין הלכנו למקום נוסף. בעודנו מחכים לשולחן נכנס גבר מזקין, נראה שואף ל-60. מה הוא עושה במקום כזה בכלל?? שיערו לבן כסיד, חסר קצת בלמעלה, אך השאר מספיק ארוך והוא מרוח בג'ל לאחור. לא סטייליסט כמו הקודם אלא הפעם במראה של גבר ההולך לעבודה (אתם יודעים.. מראה "עכברי" שכזה מבחינת הצבעים), המכנסיים מתחת לכרס והחולצה משוכה יותר מדי החוצה. עד כאן- חוץ מהעובדה שהוא היה שם, שום דבר לא יוצא דופן. רק מה? זה פשוט כי שכחתי לציין שלגברבר שלנו יש- עגיל בגבה. אז אולי אני קצת אולד-פשן, אבל היום שבו אראה את החברים של ההורים שלי מתחילים לנקב לעצמם חורים במקומות שכאלה.... אני מקווה שלא אזכה למראות מסוג זה.

 

שבוע טוב לכולם!

נכתב על ידי סוכריות , 18/9/2005 01:13   בקטגוריות אנקדוטה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)