לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

סוג של מציק


 

קרה לכם פעם שהכרתם מישהו שפשוט מעצבן אתכם לדבר איתו?

אין לי הסבר הגיוני למה אפילו שיחת חולין קצרה מוציאה אותי מכלי.. כששאלתי אחרים אם זה רק אני או שזה הצד השני שבאמת מעצבן, הם ענו לי שבאמת יש משהו מעצבן בצד השני.. אבל אולי אותי זה מעצבן באופן מיוחד כי יוצא לי לדבר איתו יותר.

החלק העוד יותר מוזר הוא, שפעם זה לא היה ככה עם אותו יצור.. זה עניין שהתפתח עם הזמן.

מה מפריע לי בשיחות? קשה לומר. אני חושבת שבעיקר נושאי השיחה הילדותיים והכל כך לא רלוונטים לשום דבר אחר בעולם. וזה לא שאני לא מדברת שטויות.. לדבר שטויות זה אחד הכיפים הכי גדולים! אבל כל עוד אתה מודע לעובדה שאלה שטויות...

 

 

ולחדשות משמחות ומעודדות אחרות:

סוף סוף קבלתי ציון בבוחן מגן- שיכול לשמש לי כמגן!! 95 כבודדדדדדדדדדדד! (לא זה בדר"כ לא ככה.. ממוצע הבחנים שלי הוא 75.. שלא תחשבו שאני מהגאונים האלה.. ממש לא!)

וגם- סיימנו עם המעבדה לסמסטר זה! אפילו הדו"ח כבר מוכן! איזה אושר!!!

 

נכתב על ידי סוכריות , 24/1/2006 23:42   בקטגוריות תהיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)