לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

מתבשל בבטן


 

הסמסטר הזה איכשהו יוצא שרב החגים נופלים על יום שלישי. מכאן שיהיו המון שיעורי השלמה.

יצא שגם חמישי האחרון וגם חמישי הקרוב יצא לי ללמוד 12 שעות (בלבד) רצוף! כשההפסקה הארוכה ביותר שלי היא עשר דקות בין שיעור לשיעור...נחמד הא? NOT!!!

 

עידכוני דיאטה: קילו וחצי בשבוע. זה היה יכול להיות 2 אם לא הייתי אוכלת אתמול את הפונדנט שוקולד והצ'ילי קון קרנה (הכל מעשה ידי אמא). לא נורא.. צמצמתי היום.. וכך יהיה גם מחר. סה"כ יוצא קצת יותר מתון ממה שציפיתי...(בשביל ההתחלה.. לא לדאוג אין סכנה לאנורקסיה) אבל לא נורא. העיקר שאגיע למצב בו אני מרוצה בסוף.

 

ביום חמישי האחרון הגדלתי לעשות ולא חזרתי הביתה אחרי ה- 12 שעות שלי אלא נשארתי להופעה של בית הבובות שהייתה בקמפוס. כן אני יודעת שהייתי בהופעה שלהם לפני איזה חודש.. אבל אם אפשר להכנס חינם אין כסף... למה לא?

ההופעה הקודמת הייתה אמנם טובה יותר (ארוכה יותר ושרו עוד כמה שירים חדשים), אבל כשאני מקבלת מתנות- אני לא מתלוננת!

הנה קצת הוכחות:

 

 

 

 

מעבר לכך יש לי הרגשה שחדשות טובות יגיעו השבוע. או ליתר דיוק מחר וביום רביעי.

מחר הזמינו אחי וגיסתי את הורי אליהם לערב.. וגיסתי גם אמורה לאפות עוגה לכבוד המאורע...

עכשיו בהתחשב בהתנהגותה בחודשים האחרונים ובזה שאתמול נפלט לה בטעות: "יאן, אל תלכלכי לי את הסוודר, הוא האחרון שעוד עולה עלי" (בעודה מדברת לאחת האחייניות).. אמא ואני מאמינות שהיא בהריון. ולפחות בחודש הרביעי.

ביום רביעי לעומת זאת אחותי אמורה לעבור אולטרסאונד בעצמה בכדי לגלות את מין העובר שבבטנה.. אנחנו מהמרים על עוד בת .

החלק המצחיק הוא שבסופו של דבר, לדעתי גיסתי בהריון יותר מתקדם מאחותי.. למרות שעל זה של אחותי אנו יודעים וזה של גיסתי- בגדר ספוקלציות בלבד.

 

נחמד לחשוב ששני אחיינים חדשים יוולדו במשפחה בהפרש של חודש (בערך) אחד מהשני. וגם שלאחייניות שלי יהיה בן/ת דודה..

המשפחה מתרחבת.

 

חוץ מזה ביום שלישי ההורים טסים לשבוע.. שזה בכלל נחמד- מה שאומר שנסדר איזה מפגש חביב של כל החבר'ה.

 

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 26/3/2006 21:06   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)