לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אני? אני מפקולטה אחרת.


 

כל פעם שאנחנו הולכות לכיוון דיונון/coffee to go אנו עוברות בפקולטות "למדעי הדשא".

אני לא מזלזלת בחשיבות הלימודים של אותם מקצועות אני רק מאמינה שהם פחות "זוללי חיים וזמן".

בדרכנו חזרה מארוחת הצהריים לכיוון הפקולטה הפצירו בנו שתי בנות דתיות לקחת חלק בפעילות דתית בשעות הפנאי.

הודענו לאותן בחורות חביבות שאנחנו בשעות הפנאי מהפרוייקטים שלנו מכינות את התרגילים להגשה. הן הסתכלו עלינו כעוף מוזר ולא ממש הבינו איך זה יתכן, עד שסיננו להן- אנחנו מהנדסה והמשכנו לעוד 5 שעות של כיף טהור.

 

בהמשך לשבוע המאוד קולינרי שעובר עלי (טעם העיר ופונדו שוקולד מוצלח במיוחד) הוזמנתי היום לאחי ללזניה משובחת פרי ידו.

וזה אומר שהיא תגיעה מלווה ברוטב בשמל..יאמ!! (שחיתות!!). מזל שיש היום אימון של שעתיים לפניכן .

 

ובחזרה לפרויקטים שלי...

נכתב על ידי סוכריות , 26/5/2006 13:15   בקטגוריות בית ספר, אוכל  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)