לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

גוגואים


 

היום היה יום ארוך ומתיש, עד כדי כך שממש כואבות לי הרגליים.

בעולם הורוד בו אני חיה כאבי רגליים מסוג זה מתרחשים באחד משני מקרים:

1. יום קניות מטורף בת"א - הליכה איטית וממושכת הורגת אותי.

2. חו"ל - חרישה מאסיבית של עיר, לפחות 9 שעות הליכה/עמידה או כמה ימים של טראקים.

 

לצערי הרב הרגליים כאבו לא בגלל אופציה 1 ולא בגלל 2 אלא בגלל פרויקט שיש לנו להגיש באוניברסיטה, קניות (אוכל), כביסה, אסיפת דיירים, כלים בכיור ועוד דברים נוספים שמנעו מישבני הענוג לנוח על משטח כלשהו.

 

אבל כל זה בכלל לא משנה, למה?

כי היום בשעות הצהריים המאוחרות, בעוד אנחנו יושבות במעבדת המחשבים צלצל הפלאפון. בטוחה שזו אחותי ששכחה להגיד לי משהו (כבר ניהלנו כמה שיחות מוקדם יותר) עניתי ללא ציפיות. מה רבה הייתה הפתעתי כשבצד השני נשמע קול אפרוחי שקורא לי לשמור בשבילו את הגוגואים. הייתה זו יאן המתוקה שהסבירה לי שהיא מתכוונת לעשות אוסף גדול של גוגואים ולצבוע אותם. היא גם הסבירה איך- היא אוכלת את המשמשים ומייבשת אותם על נייר מגבת. כרגע האוסף שלה מונה 2 גוגואים שהגיעו משני משמשים שהיא הרגע אכלה. אם אתם מתעניינים-  הם היו טעימים אבל מעט חמצמצים. היא הרגיעה אותי ואמרה שזה היה טעים למרות זאת, ושלימון יותר חמוץ, אבל לימונדה זה טעים.

 

אז אחרי שיחה כ"כ משעשעת עם יצור כ"כ חמוד, מה זה משנה שכואבות הרגליים?

 

 

 

מחר אלך לקנות כמה משמשים... ולא במגה!! שוב הפלפלים שם נראו כמו אחרי מלחמה..

זה כיף להיות דודה!!

נכתב על ידי סוכריות , 6/6/2006 00:26   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)