לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

They're back


 

אז אחרי 30 יום ו- 30 לילה חזרו ההורים.

 

no more להתהלך בבית בלבוש מינימלי.

no more לאכול בחוץ על חשבונם- כי אין מי שיבשל לי בבית.

no more חופש לעשות הכל בלי לדווח.

 

ולחלק החיובי-

1. יש מי שעושה כביסה וזה לא אני.

2. יש מי שמשקה את העציצים וזה לא אני.

3. לא צריך לשטוף כלים בידיים- יש מספיק אנשים בשביל להפעיל את המדיח.

4. ללכת לעשות קניות (אוכל) זו אופציה לא חובה (אפשר להצטרף, אפשר גם לא).

5. יש מי שמבשל לי בבית (וטעים!).

6. יש מי שאופה לי בבית (עוגות- זה יאמי!).

7. יש מי שיעביר לי את האוטו טסט אחרי שהוא יכשל בפעם הראשונה.

8. יש מי שילך לשלם חשבונות בדואר המעצבן שפתוח חצי שעה ביום, באמצע היום.

9. יש מי שילך לישיבות ועד בית לריב עם כולם וזה לא אני.

11. לא צריך לקום מוקדם ביום החופשי היחיד שלי ולפתוח למנקה.

12.  לא להיות תקועה בבית כל עוד היא עדיין פה...

13. לא צריך לסגור כל פעם את הברז של הגז (רצוי אם יש לכם בעיה עם חוש הריח).

10. אחרון ברשימה אבל לא באמת- יש הורים והאמת? זה נחמד (לפחות שלי נחמדים..).

 

מתנות? בגדים, נעליים, תיקים וכו'

אבל הכי שווה- M&M בשלל צורות וצבעים והשוס הגדול- במילוי שוקולד לבן!

נכתב על ידי סוכריות , 12/6/2006 23:33   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)