לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ימים שכאלה


 

אצה רצה לה תקופת המבחנים והופ! הגיעה לסופה.

זה לא אומר שאני בחופש.. או לא! יש פרויקט להגיש בשבוע הבא, נרשמתי גם למועד ב' אחד (בנתיים), כי למרות שהפתעתי את עצמי בציון הלא נורא בכלל- מגיע לי יותר. ואני מצפה לקבל את הבשורה לעוד מועד ב' שאליו לא תהיה לי ברירה אלא לגשת (מרצה נבזי כבר אמרתי?) בימים הקרובים.

 

עד כאן עם הלימודים.

 

ביום שישי היה יומולדת לילד מהכיתה. היה נחמד אחרי חודש שלם ומלחיץ לראות את כולם "על אזרחי", צוחקים, נהנים, שותים (חלקנו קצת יותר מדי ). הגעתי למסקנה שאני ממש מרוצה מחברי לספסל הלימודים. מה שמביא אותי לתהות - האם הסטיגמה על היחסים העכורים בין הסטודנטים באוניברסיטת ת"א היא פשוט נסיון רע של כמה אנשים עם פה גדול או שאני נפלתי טוב במיוחד?!.

 

תוכניות לחופש? קודם שיגיע החופש...

אני מקווה למצוא איזו עבודה זמנית, לא רצינית (ולא לחתום בלשכה..). תוכניות הטיסה שהיו לי לחופש זה כנראה לא יצאו לפועל שכן צפויה ברית (לפחות אחת) של האחיין שבבטן- וכידוע הריון הוא לא מדע מדויק (במיוחד לא אצל אחותי ואחי וגיסתי מסרבים לגלות).

גיסתי המסכנה מרותקת למיטה בעקבות היותה אינקובטור בעייתי במקצת.. כולנו מקווים שיהיה בסדר- והם שניהם (אחי וגיסתי) מפוחדים ולחוצים (וגם אנחנו כמובן).

 

ובנימה אופטימית זו-

תקופת המבחנים הידועה כתקופה בעייתית לדיאטות דווקא השאירה אותי פחות שני קילו- ועכשיו שיש קצת יותר זמן לנשום אשוב לאימונים- בתקווה להמשיך במגמה החיובית הזו!!

 

חופש נעים ובהצלחה במבחנים!

נכתב על ידי סוכריות , 10/7/2006 21:05   בקטגוריות בית ספר, אופטימי, בריאות  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)