לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את נוהגת לשמור על קשרים עם חברים / חברות מן העבר?
כן !

האם רוב החברים שלך הם חברים ותיקים? או שאת "מחדשת את המלאי" באופן קבוע?
רב החברים שלי הם די ענתיקות.. חוץ מזה שאני לא בדיוק מחדשת, אני מוסיפה למלאי אם יוצא (למשל החברים מהלימודים).

האם את מסוגלת לשמור על קשר לטווח ארוך, או שנמאס לך מהר?
וודאי שמסוגלת, אבל כדי לשמור על קשר צריך שגם הצד השני ישתף פעולה..

מהו לדעתך הקשר האולטימטיבי? (להיפגש כל יום, טלפונים, סמסים וכו’)?
לדעתי אין דבר כזה קשר אולטימטיבי. זה תלוי בדמויות הפועלות.
הכי חשוב לי בקשר זה לא התדירות אלא האיכות.

כמה חברים קרובים יש לך, שאת מגדירה אותם כידידי נפש?
4-5

מי החברה או החבר הכי ותיקים שלך? ממתי את מכירה אותם?
אני מניחה שצמות (ראה רשימה בצד ימין). אבל יש לו יתרון על האחרים כי ההורים שלנו חברים עוד מהתיכון אז אנחנו מכירים מגיל 0 שלי ושבועיים שלו. אחריו תותי- הכרנו בגן, התחברנו בכיתה א'.

נכתב על ידי סוכריות , 25/7/2006 16:55   בקטגוריות שאלונים / פרויקטים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)