לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

חמסה


 

הייתי אומרת שזו חוצפה של צעירים, אבל האמת היא שבמצבי הנוכחי אני אקח כל עצם שיזרקו לעברי-

כל עצם "שתאלץ" אותי לא ללמוד למבחן!

 

זה הכל בגלל הבננה..(וגם היא מהצפון.. ואנחנו מחבקים את הצפון כרגע..)

 

חמישה פרטים גנוזים עליי ועל עצם קיומי:

 

1. אחת מהצלעות שלי לא כל כך במקום- היא קצת בולטת ויש לה שם- ורד (בגלל המסעדה "ורד הצלע"), למזלי היא נמצאת מתחת למקום אסטרטגי שמסתיר אותה לא רע .

2. למה "סוכריות"? כי אני מכורה לסוכריות על מקל - צ'ופה צו'פס, רצוי strawberry & cream (אבל הכל הולך).

3. אני צובעת את הריסים לשחור (הם בלונדינים במקור)- זה חוסך ממני להתעסק עם מסקרה וגם אפשר לשפשף את העיניים כמה שרוצים!!

4. אני יכולה להזיז את הקרקפת (!), האוזניים, הנחיריים וכל גבה בנפרד.

5. האיבר הראשון שנשרף אצלי בשמש הוא - הקרקפת, לכן יש לי אוסף כובעים נאה ומגוון!

 

חמישה דברים שמגעילים אותי למוות:

 

1. ג'וקים.

2. אכילה של ג'וקים וקרוביהם (כמו באפקט הפחד).

3. חלזונות שיצאו מהבית שלהם.

4. חזירות של אנשים.

5. מדוזות.

 

חמישה הרגלים כפייתיים שלי:

 

1. לסדר את השירים במחשב.

2. להיות עקבית בצבעים שאני בוחרת לכתוב בהם בקלסרים- לכל סוג של כותרת (ראשית, משנית), דוגמה, הערה וכו' - צבע אחר וזהה בכל המקצועות.

3. אני כותבת מספרי עמודים על הדפים בכל קורס - ולא של כל שיעור, אלא רציף מתחילת הסמסטר. זה מאוד יעיל כי מצלמים ממני הרבה וככה אני יודעת בדיוק לאן להחזיר (ויודעים להגיד לי בדיוק מה חסר להם). 

4. להסתרק לפני שאני יוצאת מהבית- לא אוהבת שוונצים!!

5. טלויזיה

 

חמישה דברים שתמיד אפשר למצוא אצלי בתיק:

 

1. מפתחות לבית ולאוטו.

2. ארנק.

3. פלאפון.

4. מברשת ומשהו לאסוף איתו את השיער (גומיה, קליפס).

5. בליסטיקס/לובלו.

 

חמישה דברים שהייתי קונה אם היה לי ממון בלתי מוגבל:

 

1. מכונית חדשה.. יש הרבה מועמדות- פורשה, Z4, פררי, למבורגיני, לוטוס..

2. יאכטה/מטוס.. עוד לא החלטתי.

3. אדמת מרעה לכבשים שלי (שגם אותן אני אקנה).

4. מחשב על נטול חוטים לחלוטין! (לא אכפת לי אם אין דבר כזה, שימציאו!)

5. את האוניברסיטה ומפטרת את מי שאני רוצה!!

 

חמישה דברים שלעולם לא אעשה:

 

1. אעשן / אסניף / אזריק חומרים לא חוקיים וסיגריות.

2. צניחה חופשית.

3. באנג'י.

4. קעקוע/פירסינג- כל דבר שקשור למחטים ואלי.

5. אחזור בתשובה.

 

חמישה אנשים אומללים שאני מעבירה אליהם את השאלון:

 

חסכתי מכם, רוצים תעשו, לא רוצים, אל תעשו, אצלנו לא מכריחים! (כן אני יודעת שאני פולניה, ולמרות זאת, לא מכריחים )

 

נכתב על ידי סוכריות , 5/8/2006 20:21   בקטגוריות שאלונים / פרויקטים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)