לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

עוד תוספת שתופסת


 

אחרי מספר התקפי לב ו- 16 שעות בחדר הלידה (גיסתי המסכנה..) הגיח לעולם האחיין החדש!

לא, אין לכם דה ז'ה ווה, באמת היה פוסט דומה לפני 3 שבועות. אנחנו משפחה חמה!!

מי אמר שהפולנים הם אנשים קרים??

 

מכירים את זה שאתם אומרים משהו ואז הוא פתאום מתגשם? (ותמיד יהיה את החכם שיגיד לכם "חבל שלא בקשתם מיליון דולר"). אז דבר דומה קרה עם הפשושון (כינויו של האחיין החדש): אחי, גיסתי ואני דסקסנו על מועדי לידות אפשריים (עוד ביום חמישי). גיסתי אמרה שאחרי שבת הוא מוזמן לצאת- כי מתחשק לה סטייק והתכנון לשבת היה "על האש" אצלנו. אחי ואני אמרנו- החל מיום שבת- כי יום שישי זה הראשון בספטמבר ואנחנו לא רוצים שיהיו לו רגשות אמביוולנטיים לגבי יום ההולדת שלו במשך 12 שנים.. (היום הראשון של בי"ס..).

אני חושבת שהאיסור הזה על להיוולד בראשון בספטמבר גרם לגיסתי שעות רבות של סבל.. אחרת איך תסבירו את העניין שמ-7 בבוקר ועד שהלידה התחילה עברו 16 שעות!!! והוא נולד, רשמית, ביום שבת ב- 12:30 בלילה. ממש חכה חצי שעה כדי שהתאריך יתחלף

 

כדי שלא תחשבו שאנחנו אנשים רעים ורק מה שאחי ואני רוצים מתגשם- הגברת קבלה משלוחה של סטייקים (פיתות, סלטים ושות') הישר לביה"ח! לזה אני קוראת שירות!

 

הבעיה היא שפשושון נולד קצת חולה.. צהבת, דלקת ריאות.. אז עד עכשיו הוא היה באינקובטור עם חמצן, אנטיביוטיקה, זונדות ושאר דברים "טובים". כתוצאה מזה אף אחד (חוץ מאחי וגיסתי) עוד לא ראה אותו (מלבד תמונות, יחי מצלמות דיגיטליות!). לכן גם הביקורים בביה"ח מאוד קצרים- כי הם יושבים לידו כל הזמן, וכדי לראות אורחים הם צריכים לצאת מהתינוקיה...

סיפור לא נעים..  אבל כולנו מקווים שהסוף יהיה טוב!

 

אז שוב אנחנו על הקו הידוע לתל השומר.. אני חושבת שגם בעיניים עצומות אני יכולה להגיע לשם.

נכתב על ידי סוכריות , 4/9/2006 15:33   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)