לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

פשוט אמרו לא


 

 

איך קרה שהסכמתי לבלות את סוף השבוע הקרוב במזכרת אמבטיה (AKA מזכרת בתיה)? גם אני לא מבינה... אבל איכשהו זה קרה.

זה הכל כי אני פשוט בנאדם נחמד מדי..

לפני 3 שבועות בערך שאלה אותי הדודה שלי אם יש לי תכניות לסופ"ש הנ"ל, אמרתי לה שלא ידוע לי.. זה עוד רחוק.

זה היה החלק הערמומי מצידה! כי מיד לאחר מכן היא שאלה אם תהיה לי בעיה לבוא להשגיח על בני הדודים שלי באותו סופ"ש מדובר. מנעה ממני את האפשרות להנפיץ תירוץ בכך ששאלה אותי מבעוד מועד אם אני פנויה...

זה המקום לציין שאני לא כל כך מרוצה מההתנהגות הכללית של הדודה המדוברת. אני חושבת שמתנת היומולדת האחרונה שקבלתי ממנה הייתה בכיתה א' וחוץ מזה היא מעולם לא הביעה התעניינות רבה מדי בחיי (או בחייהם של שאר בני משפחתי הקרובה). באופן כללי היא מצידה גם הייתה מסתפקת במפגשים משפחתיים אחת לחצי שנה אם בכלל... (אני דווקא מאוד נהנת מהם) כל זה מתווסף לגישה הקצת מתנשאת שיש לה על אמא שלי ודוד שלי בעקבות העובדה שהיא פחות מסתדרת עם אבא שלי ואשתו של הדוד.

לא זכור לי שהיא באה לבקר אותנו יותר מ-3 פעמים ב- 20 השנה האחרונות.. אבל לבקש טובות ממני- את זה היא עושה בלי בעיה.

 

אז נכון שהם חוגגים 20 שנות נישואין..

אבל מזכרת אמבטיה?? מחמישי בערב ועד ראשון בבוקר?

 

אז למה הסכמתי?

כי למרות הדודה- הבני דודים שלי חמודים

(וגם אני אנסה להפגש עם חברים מהדרום..למישהו משעמם??)

 

איך לעזאזל מגיעים למזכרת אמבטיה?!

יותר מדי רחוק מהצויליזציה המוכרת לי.

יותר מדי רחוק מהמשפחה (הקרובה) שלי.

יותר מדי רחוק מהחברים שלי.

יותר מדי רחוק מהמחשב שלי.

 

ואני קיוויתי שהם ישכחו מכל העניין ואולי לא יטוסו...

 כנראה שזה יהיה בעיקר אני, הספר והערסל שבחצר..

נכתב על ידי סוכריות , 10/9/2006 15:51   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)