לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שם בדרום החם


אז נפל לי הפלאפון, אז מה?

אז התנפץ המסך, אז מה?

 

אז לא כזה פשוט בכלל!!

 

בזמנים כתיקונם הייתי פונה לתחנת השירות הקרובה לביתי, ומסדרת את העניין בלי שום בעיה.

אבל אלה אינם זמנים רגילים! שכן אני רחוקה מביתי הקט (ראה פוסט קודם) ואין לי מושג מימיני ומשמאלי.

אז מה עושים כשבשמונה בבוקר, לאחר שהבאתי את הבני דודים לבי"ס, מגלים שהמסך נשבר ושברבע ל-12 אני כבר צריכה לקחת אותם בחזרה??

הולכים בזריזות (חם) בחזרה לבית (הממוזג) עם האינטנט, ומקווים שיש תחנת שירות בצומת ביל"ו (כי זה המקום היחידי שאני מכירה פה..).

מגלים שאין תחנת שירות בצומת ביל"ו.

נלחצים.

מתקשרים *166 ומנסים להגיע למענה אנושי (ולא שירות לניתוב שיחות).

לקח לי בערך 5 דקות לתמרן בין התקליטים המוקלטים ולהגיע למישהו שגם ידבר אלי חזרה !!

החדשות הטובות - יש ברחובות! (זה קרוב).

החדשות הרעות -מעולם לא הייתי ברחובות...

למזלי אבא צייד אותי מבעוד מועד באטלס כבישים, ולקרוא מפה אני יודעת.

בדרך עוד הצלחתי "על עיוור" (דרך החיפוש) להתקשר לחברה ששוכרת דירה ברחובות. אך לצערי לא היה לה מושג וזה לא ממש עזר שהצלחתי לתפוס אותה..

בסוף דווקא הגעתי בלי שום בעיה (לפי הכתובת) וכל זה עד השעה 9 ורבע!

 

לקח להם 45 דקות לסדר לי את המסך, מה שהותיר לי מספיק זמן לחזור, להתקרר (במזגן) ולפצות את עצמי בדרך המתבקשת- i went shopping!

מדהים כמה שזוג גרביים ותחתונים צבעוניים יכולים לרומם את רוחי..

 


 

בדרך לכאן עברתי דרך "המועצה האזורית גזר". אותי זה מצחיק!

זה גם מזכיר לי את "זהו זה" ויאצק.... שזה בכלל משעשע!


 

חוץ מזה, גילו ציפור חדשה בהודו. משום מה זה ממש מגניב לי שמגלים עוד מינים חדשים של בעלי חיים (ולא, כשמגלים מינים חדשים של ג'וקים- זה לא מגניב לי בכלל!!!)

 


(התמונה היא לינק לעוד מידע בנושא אם זה מעניין מישהו)

נכתב על ידי סוכריות , 15/9/2006 23:30   בקטגוריות כל מיני, בשם המדע  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)