לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

התפוצצה לי האוזן


 

מבפנים!

 

כמו שכבר ציינתי בעבר, כל נושא מערכת האיוורור שלי די דפוק.

 

אתמול (location: Paris) התפרץ לי שוב הסינוסיטיס (כרוני, איזה כיף!), שזה לכאורה מקרה לא מרגש (כבר התרגלתי).

רק מסתבר שיש פה משוואה נסתרת: סינוסיטיס + טיסה = ???

 

מסתבר ש- ??? = התפוצצות של כל מיני נימים ושאר ירקות באוזן.

היום (location: בדרך לארץ) בטיסה התחלתי לחשוד שמשהו לא בסדר.. הטייס התחיל לרדת (מהר מדי) ואני התחלתי להרגיש כאילו דחפו לי שיפוד לאוזן . ההרגשה המוזרה המשיכה שעות רבות אחרי הטיסה - אוזן שמאל המשיכה להיות "סתומה" ואני הרגשתי כאילו הראש שלי תקוע בתוך אקווריום זכוכית, מה שכמובן גרם לאבדן רציני ביכולת השמיעה שלי (מטריד ).

 

מוטרדת, בעידודה של אמא המוטרדת עוד יותר, רצתי, אצתי לאא"ג. זו סיפרה לי שיש נזק רציני שם בתוך האוזן והאביסה עלי סטרואידים ואנטיביוטיקה (אחרי שהתחמקתי באלגנטיות מזריקת קורטיזון). תוך כמה ימים זה אמור להסתדר, אני רק מקווה שהכמה ימים האלה יהיו שישי-שבת, כי בראשון אני כבר צריכה להתחיל להקשיב למרצים..

 

 

נ.ב

פריז הייתה נהדרת, פרטים בהמשך!

 

נכתב על ידי סוכריות , 20/10/2006 00:45   בקטגוריות בריאות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)