לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

יש למה לצפות


 

השנה החדשה התחילה בגל ביטולים מאסיבי של שיעורים באוניברסיטה. אני יכולה רק לשער על הקשר בין גל זה לגל נוסף שפוקד את אזורנו- השפעת! זה רק אני או שכולם חולים מסביב? (ולשם שינוי, אני לא מהחולים!! טפו טפו טפו).

אם נוסיף עוד קצת ששון לשמחת הביטולים מחר יש שביתה! וכך התבטלו לי עוד 9 שעות נוספות- פוף! נעלמו להן.

כתוצאה מכל זה- בתור מתנה לשנה החדשה קבלנו סוף שבוע ארוך במיוחד- רביעי עד שב., עכשיו רק נשאר לחלק את הזמן בצורה יעילה (כן.. כאילו שזה יקרה..).

 

חוץ מהחדשות המשמחות האלה נדמה שכלום לא קורה. לפחות לא שום דבר מסעיר במיוחד..

מצד אחד אני מחכה שיגמר כבר הסמסטר (והמבחנים כמובן), מצד שני אני לא ממש מחכה לסמסטר הבא, בעיקר בגלל שאני אשאר בו די לבד- שניים מהחברים הכי טובים שלי טסים לחו"ל לכמה חודשים. ככה יצא שיהיו לי 3 חברים טובים ב- 3 יבשות שונות באותו זמן... מה שאומר הרבה פחות יציאות ספונטניות לסתם סרט, או לשבת באיזה בית קפה שכונתי באמצע השבוע (בסופ"ש הטכניונים חוזרים)... בקיצור.. יותר לבד. תצרפו לזה את הקטנה שעברה לנתניה וכל סופ"ש נוסעת לצפון להורים של החבר.. בקיצור אני נשארת פה כמעט לבד. ונכון שיש את החברות מהלימודים אבל זה לא אותו הדבר.. אם רק בגלל שהן לא גרות 2 מ' ממני.

 

 

הרגשה קלה של תסכול אופפת אותי.. אני מאשימה את השינה הגרועה של אתמול.

 

 

לילה טוב, ו-

Happy new year!

נכתב על ידי סוכריות , 3/1/2007 01:21   בקטגוריות בית ספר, פסימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)