לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

אוהבת.. מפחדת


השתיקה מפחידה אותי.

למה?

כי אני מפחדת מהתוצאה שלה. מפחדת שהיא תהיה לרעתי.

הייתה אהבה אחת. נגמרה. איך יודעת שזה היה צעד נכון? התגברתי עליה מהר מאוד. בלי להסתכל לאחור. בעצם לא היה על מה להתגבר. היא נגמרה לפני שהסכמתי להודות בזה. אני לא מהאנשים שמוותרים בקלות. לא לעצמי במיוחד. "נאחז באוויר" שר גידי גוב. זה מה שזה היה. למה? עוד אין לי תשובה לזה. פשוט נגמר. אולי מעולם לא אהבתי. אולי זה היה ה- rush של אהבה ראשונה? נסחפתי מהר מדי? עוד מתקשה להאמין ששני אנשים אהבו אותי בעת ובעונה אחת. זה מעולם לא קרה לפניכן. ופתאום שניים? משהו פה לא הגיוני.

עכשיו מרגישה שונה. ועכשיו אוהבת מאוד. איך יודעת שעכשיו אוהבת? כי לא יכולה בלעדיו. מתגעגעת כל הזמן. תלות? כן. האהבה היא תלות אין ספק. אוהבת להתגעגע אליו. אוהבת לצפות. אוהבת אותו. אוהבת המוני המונים! וזו אהבה.. חופשית יותר מהקודמת. אולי כי מרגישה חופשייה יותר איתו.

גם אם יחליט שלא רוצה אותי. אני לא מתחרטת שאוהבת איתו. יהיה לי קשה? ברור.. אתפרק לחתיכות. קטנות. כמו זכוכית שנשברת. ולמרות שמנקים אח"כ במשך שבועות עוד תמצאו רסיסים שלה בכל מקום.

ואז מה? שוב לבד. כל כך טוב ביחד.......... לא רוצה להיות לבד.

אבל לא אלך לאחור. לא אחזור אל הראשון. לא מעוניינת בו.

עדיף להיות לבד מאשר להיות ביחד בשקר.

היה לו יומולדת אתמול. שלחתי כרטיס ברכה. שלח לי בחזרה כרטיס תודה. ולא עשה לי כלום... לא מתגעגעת אליו בכלל. זה הגיוני? כנראה שזה סימן לזה שההחלטה הייתה נכונה. שמחה שעשעיתי אותה. זה יותר הוגן ככה. כלפיו וכלפי.

אבל לא מוכנה לוותר על האהבה הזו.

פעם אחת, עם הראשון, התעצבנתי נורא, ואמרתי לעצמי- טוב נוותר. עכשיו.. רק המחשבה על להיות בלעדיו פותחת לי את הברזים (שגם ככה לא סגורים היטב). בגלל זה מפחדת נורא. לא רוצה לאבד אותו. כל כך אוהבת.........

ויש לי סבלנות

ואחכה

כמה שצריך

כי אוהבת המון

ולא אוותר!

כי זה חשוב לי!

חשוב לי מאוד!

כי לאבד כזה בנאדם... אין אבדה גדולה מזו.

אני אוהבת אותך! שומע? אוהבת!!!!!

רוצה שהאהבה תנצח.

נכתב על ידי סוכריות , 25/5/2004 01:48   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)