לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

you look like a שיקסה


 

אתמול נכנסה לגלידה אחת שדברה אנגלית במבטא גרמני כבד. אז דברתי איתה חצי אנגלית חצי גרמנית. למה גם חצי גרמנית? כי מה לעשות אחרי חופשה של כמעט חודש בארצות דוברות גרמנית אני יודעת את המילים הנחוצות בכדי להזמין גלידה. כבר הזכרתי שאכלנו לפחות פעם ביום בגלידריה שם? אם לא- זה הזמן!

אז האישה (מבוגרת, סביבות ה- 50 נראה לי). פתחה איתי שיחה קלה ובין השאר הודיעה לי שהיא לא אוהבת את האוכל הישראלי, ומה שהיא הכי הייתה רוצה לעשות לחומוס זה למלא איתו חורים בקירות. אז אמרתי לה כתגובה שהגרמנים לא ממש יודעים לעשות עוגות ושילמדו מהאוסטרים (כנ"ל לגבי הגלידה). למרבה ההפתעה היא דווקא הסכימה אך אמרה שהנקנקיות שלהם מצויינות. על זה לא היה לי כל כך הרבה להתווכח כי אני לא ממש נוגעת בנקנקיות מהסוג שהיא מתכוונת אליו- משהו בגודל מפלצתי, נראה מאוד עסיסי, נאכל תחת כל עץ רענן שם. אז אני כמובן לא ידועה באהבתי הרבה לבשר ולא התקרבתי לנקנקיות העצומות האלה- לא נראו מספיק מתות בשבילי. אם זה לא כמו סנדל אני לא נוגעת!!! למקרה שמישהו תהה- לא, אין לי בעיה עם בקר נמוך שעושה אוינק אוינק :). איך פתאום הגעתי לכתוב כל כך הרבה על נקנקיות שאני בכלל לא אוכלת??? טוב.. מאוחר. נשלח לעצמי.

בכל מקרה, בסוף השיחה הקצרה היא שאלה אותי פתאום מאיפה אני. "מישראל" עניתי. במבט של "מה באמת?" היא פלטה את המשפט המשעשע- you look like a שיקסה.

 

טוב נו..מה שנכון נכון.

ולמה זה רלוונטי אתם שואלים? (או שלא..)

כי בזמן האחרון כל הזמן מתחילים לדבר איתי אנשים ברחוב ברוסית וזה ממש מעצבן! לא שואלים אפילו אם אני מדברת רוסית, פשוט יורים עלי איזה משפט, ואני- "מה??" והם- "בלה בלה בלה רוסקי?" ואני במבט של- מה אתם רוצים ממני?? "לא!!"

לא יודעת למה, אבל זה ממש מעצבן אותי!

 

בכלל היום התחשק לי לחנוק כמה אנשים בגלידה.. איזה פאקציות מבחילות נכנסו! הדבר שהכי מציק לי בהם (הפאקצים) זה  החוסר נימוס שלהם. שידברו איך שהם רוצים (כאילו שיואו וואוו?!), אבל יש להם משהו בטון הדיבור.. כאילו מאחורי כל משפט מסתתר- "מגיע לי!!" זה מעלה לי ת'סעיף!  לא שאני לא חוטאת בפקציות מדי פעם ופעם אבל את הנימוסים שלי אני לא שוכחת בבית! כזה חוסר סבלנות........

כמובן שלא כולם ככה. אני סתם עושה הכללות מתוך עצבים :)

כל אותם אנשים שעוסקים בעבודה הנותנת שירות בטוח מבינים את הכוונה שמאחורי הדברים.

 

לילה טוב לכולם!

"!i'm not a Shiksa i'm a free man" (וריאציה שונה למשפט מתוך הסדרה ההיסטורית "האסיר" המילה שיקסה מחליפה את המילה number)

 

נכתב על ידי סוכריות , 25/7/2004 01:30   בקטגוריות עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)