לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

זהירות חשמל!


 

מרגישה צורך לכתוב משהו אבל לא יודעת בדיוק מה. מחשבות רבות מתרוצצות במוחי.

מחשבות על כלום ועל דברים עם תוכן.

אז אולי פשוט אפלוט אותם פה על הדף בצורה אסוציאטיבית?

 

כבר מזמן לא כתבתי על האחייניות שלי. שתי המתוקות ישנות כרגע בחדרים לידי.. כל כך יפה לראות אותן ישנות.. אני חולה עליהן!!! ילדים ישנים זה פשוט חמוד!!! והאחייניות שלי הכי חמודות בעולם אז עוד יותר!

 

כוכב נולד- לא הייתי בעניינים ממש בעונה הזו (כמו כולם??) אבל ראיתי את החצי גמר הראשון (הפעם הראשונה שבאמת ראיתי את כל התוכנית) ועוד ממש קצת מהתוכניות הקודמות. אז כן, גם אני נשבתי בקסמו של הראל סקעת. הוא שר פשוט מדהים! אבל גם האחים צנחני מצאו חן בעיני! עוד מאז היודל שלהם במבחנים. הם מצליחים לקחת שיר ולהפוך אותו ל"שלהם" וזה בדיוק מה שמייחד אמנים. שלפי השיר, הקול והסגנון אפשר לזהות אותו. אז אמנם אני בעד סקעת אבל האחים צנחני- אני גם אתכם!

 

התחלתי אתמול את הקורס בפיזיקה. היה ממש נחמד! המרצה שלנו חמודה להפליא! מדברת אמנם במבטא רוסי, אבל מובן ועברית נכונה. מסבירה יפה ומשעשעת למדי. גם יש שם כמה אנשים מהצבא אז אני לא לבד. היה יותר מוצלח ממה שחשבתי שיהיה. אבל כמובן שזה היה רק השיעור הראשון אז כפי שאני תמיד אומרת- חכי! :)

 

מה עם המורה? אני לא יודעת. אנחנו מדברים והכל טוב. אבל אני לא מאמינה שזה יגמר ב"סוף טוב הכל טוב". כמובן שהייתי רוצה להאמין בזה. אבל אני חושבת שאם אשמור על הידיעה הזו איפשהו אצלי אז יהיה יותר טוב. כי במידה ולא יהיה "סוף טוב" אז יהיה לי יותר קל להתמודד. כבר בניתוק השני היה לי הרבה יותר קל. מסתבר שאפשר לבנות את רומא מהר ממה שחושבים. אולי לא ביום אחד, אבל אצלי הבנאים עברו קורס מזורז בבניית חומות. הולכת עם מזלג לתוך השקע? אולי. אבל אולי הידית של המזלג עשויה בכל זאת מפלסטיק לא מוליך ולא יקרה כלום, גם אם הרגליים יחפות והידיים רטובות. נחכה.

נכתב על ידי סוכריות , 31/7/2004 15:59   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)