לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שפשוף נעים


 

חובות חג - היה בסדר, טעים, לא נרשמו בעיות מיוחדות.

 

משהו קטן כן הציק לי במהלך כל החג- הסנטר שלי.

ולמה שהסנטר שלי יציק לי אתם שואלים..?

שאלה טובה!

אני יודעת שבדר"כ אני לא כותבת פה על הפיזיקה (מלשון פיזי) שבינו לבינה, או ליתר דיוק ביני לבין X כלשהו, אבל הפעם הרגשתי צורך עז, שכן- הסנטר שלי ממש מציק לי.

 

רצה הגורל ויש לי עור רגיש להפליא, במיוחד בפנים. זה אומר שחומרים שונים (קוסמטיקה, סבונים וכו'), גם היפואלרגניים, נוטים להשאיר עלי סימן אדמדם, כל שכן- אם תלטשו אותם עם נייר זכוכית.

 

אבל למה שאלטש את פני עם נייר זכוכית אתם שואלים?

נייר הזכוכית הוא לא אחר מאשר פניו הלא מגולחות של הבחור X.

התוצאה היא סוג של שפשוף מעצבן ושורף על הסנטר (ובקצה האף) שבמהלך החג הספיק גם להתייבש, לגרד ולהתקלף - ואני נאלצתי להסתיר את כל זה תחת קונסילר.. אבל אם אתם חושבים ששפשוף וקונסילר הולכים טוב ביחד טעות בידכם! התוצאה הייתה דחף עז לגרד את הסנטר - דחף שנאלצתי להדחיק בכדי לא להחמיר את המצב.

 

מסקנה?

או שיש לכם זיפים מספיק ארוכים שלא ילטשו לי את הפרצוף, או שתתגלחו כמו שצריך!!

 

 

ומה בקשר לבחור X?

ובכן.. זה אותו בחור מהדייט בחודש שעבר... כן כן.. אני יודעת שכתבתי שזה לא ילך.. אבל מאז המשכנו לדבר ככה סתם ברמה די אפלטונית.. והוא שלח לי SMS-ים ממש חמודים שהייתי בחו"ל... אז נפגשנו שוב, סתם.. לדבר...

ו... אני לא יודעת מה עכשיו.

אני לא יודעת מה לחשוב, במיוחד לאור העובדה שלא ממש יצא לנו לדבר בחג.

חוץ מזה הוא גם עובר דירה בקרוב לעיר אחרת.. די רחוק (= שעה נסיעה בתנועה סבירה).

 

לא בא לי לעשות את השיחה של "יחסנו לאן", אבל באמת שאין לי מושג מה קורה.

נראה לי שפשוט אשתדל לא לחשוב על זה יותר מדי עד שהעניין יתבהר מעצמו.

 

 

ולנושאים מרגשים באמת-

ביום שני הקרוב חוזר ידידי הטוב ביותר ארצה אחרי חצי שנה בחו"ל !

ואיזה עיתוי נהדר! ממש לפני יום ההולדת שלי! שמחה והילולה!

נכתב על ידי סוכריות , 16/9/2007 01:44   בקטגוריות אהבה ויחסים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)