לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

סתם כי בא לי לדבר


 

לכבוד החזרה ללימודים.. איזה חזרה איזה?? אני כבר זקנה מדי בשביל זה!

החל מאתמול ונכון ל4 השנים הקרובות (לפחות) תחילת הלימודים תהיה איפהשהו שם באמצע אוקטובר.

השנה- 17/10. wish me luck!

 

עוד פחות מחודש יש לי גם יומולדת 21...עכשיו אני באמת מרגישה זקנה!

 

אז מה היה לנו בימים האחרונים?

היום לא עבדתי וסוף סוף הבאתי את המתנה של חן.

גם קפצתי למוסך כי נפל לי קצת האגזוז.. אבל המעלית (של המכוניות) הייתה תפוסה אז אמרו לי לחזור מחר/ראשון...

סיימתי עם הברכה שלי לראש השנה!! כולי גאווה! גם אעלה אותה לפה בבוא הזמן.

 

אני שולחת גם אחת (בדואר) לראשון. חשבתי לשלוח למורה.... היה לי מן כזה דחף.. אבל אז אמרתי לעצמי- בשביל מה??

כדי להוכיח לו ולי שאני יותר טובה ממנו? שאני הבוגרת? (למרות הפרש הגילאים המובהק). אין טעם. זה לא יועיל. אולי אפילו יזיק. לא לי אמנם, אבל לו. למה לזרות לו מלח על הפצעים? אני יודעת שהוא יודע שהוא לא בסדר. אין טעם לנפנף את זה מולו כמו בד אדום מול שור זועם (כן אני יודעת שזה לא הצבע שמפריע לשור באמת).

 

מנסה להוציא לי אותו מהראש. אבל כמו שאמרה קופאית אחרת לפני- קשה קשה...

אני חושבת שהאופטימיות קצת חוזרת אלי. המחשבה על זה כמובן לא מנחמת אותי באותם רגעים בהם הדכאון התהומי שואב אותי לתוכו. אבל עכשיו קל לי יותר לדבר...

 

אפילו ישנתי היום בצהריים.. שזה ה-דבר הכי לא מתאים לי בעולם.

 

דברים משתנים.

מקווה שלטובה.

 

שנה טובה!

נכתב על ידי סוכריות , 3/9/2004 00:41   בקטגוריות כל מיני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)