לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

האירוניה ואני


 

כשאלניס כתבה את השיר היא בטוח חשבה עליי!!

 

סיפור שהיה כך היה-

שיעור פיזיקה. לומדים על טעינת מקורות. מקורות כמו בטריה... מצבר של אוטו... מרחיבים על המצבר... מסבירים איך הכל עובד. מה קורה עם מחברים לא נכון- אפשר לחבר לא נכון, המצבר שלכם גם ככה לא בסדר, אבל זה יהרוס גם את המצבר של הטרמפ הפוטנציאלי הביתה... בקיצור, שיעור חשמל רגיל.

נגמר השיעור ואני קופצת לי בשמחה אל עבר מכוניתי החמודה.. טיקי-טיקלופ, טיקי-טיקלופ...

אבל מה-

למרבה האירוניה-

נחשו!!!

 

אכן

המצבר

שלי

הלך!

 

אין קול ואין עונה!

אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!

 

אני: "אבא, המצבר שוב מת"

אבא: "בטוחה?"

אני: "עצוב, אבל אני כבר מזהה מצברים ריקים שאני רואה אותם"

אבא: "אני בא... מזל שהחלפתי את הכבלים".

 

להזכירכם- המצבר הזה הוא בן חודש!

 

?and is't it Ironic? don't you think

 

לסיום הסיפור אגלה גם שכשחזרתי לביתי הצנוע הצלחתי לדפוק את הראש באחד הארונות הפתוחים במטבח ועכשיו מתנוססת בגאווה על ראשי בלטוה גדולה וכואבת.

נכתב על ידי סוכריות , 3/9/2004 15:22   בקטגוריות כל מיני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)