לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

קטע מוזיקלי


 

רגעים קטנים שתמיד משמחים אותי הם כשאני שומעת בפעם הראשונה שירים מאוסף השירים הפרטי שלי מתנגנים בפומבי. שירים כאלה נידחים שאין יותר מדי אנשים שמכירים אותם.

 

המקרה הראשון שאני זוכרת ממש טוב היה בתיכון- אז עוד נהגתי להקשיב ל-MTV די הרבה (להקשיב, לא לראות). אני זוכרת שעסקתי בפעילות מאומצת מאוד, מסוג משחק מחשב כלשהו, כשהתחלתי לשיר עם השיר שהתנגן ברקע- in the end של linkin park. לכאורה אין פה שום בעיה, אלא שזו הייתה השמעת הבכורה של הקליפ בערוץ. לקח לי כמה שניות להזכר שזהו כלל לא המחשב שמנגן אלא הטלויזיה! הו! איזו שמחה!

 

תחושה דומה נגרמה לי גם השבוע כששמעתי את:

 

1. בפרסומת של "כפיות" בערוץ 2 השיר ברקע הוא  David של Nellie Mckay. מכירים? אני מאוד אוהבת את הסגנון שלה, שירים קלילים שתמיד עושים כיף, ממליצה לנסות את  The Dog Song שלה.

 

2. קניון בו שמעתי פתאום את Who Knows של Marion Black שיר ג'אזי בלוזי שחור (שזה סגנון שבדר"כ אני ממש לא מתחברת אליו) וגם קצת שאנטי באנטי. מופיע בפסקול של Weeds (או "העשב של השכן" בעברית).

 

רגעים קטנים של אושר

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 1/3/2008 22:15   בקטגוריות מוזיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)