לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

אאוץ'


 

יש לי בלוטה מדממת על הירך הימני.

אם שאלתם את עצמכם- סוכריות, מה כבר עשית לעצמך הפעם?? סימן שאתם כבר מכירים אותי :)

 

הפעם זה דווקא לא כל כך ביזארי. הדבר הראשון שעולה לראש הוא שנתקעתי עם הירך בשולחן. זה עוד נשמע הגיוני לא? רק שבדר"כ אני עושה את זה עם הברך ואני בנאדם עקבי למדי וגם אם כן- בדר"כ זו סתם עוד מכה כחולה, לא בלוטה מדממת...

אז עכשיו אחרי שאתם כבר בטח מסוקרנים נורא ( yeah right...) אספר. מקרה שהיה כך היה:

 

זוכרים שמת לי המחשב? יפה. אז היו נסיונות כושלים להחיות את כרטיס הטלויזיה שלי.

היום החלטתי שהגיע הזמן לשבת ברצינות ולסדר את העניין.

אז קודם כל ניסיתי להתקין הכל מהדיסק, בלי שום עדכונים מהאינרנט, כי משום מה פעם אחרונה זה עבד ככה יפה.

ברור שלא הלך.

חפשתי דרייברים ואת התוכנה שצופים דרכה וניסיתי לעשות כל מיני שילובים.

הוצאתי את הדיסק מהסידירום, הכנסתי למקום את הדיסק- לא את המגש של הדיסק...........................

אפשר להגיד שגם אותו הוצאתי.. מהמקום.. עם הירך.....הידעתם שיש לו קצוות מסוכנים כשמתנגשים בהם??

למרבה ההפתעה הכנסתי את המגש והכל עדיין עובד.

גם הרגל שלי :)

ולמרבה ההפתעה - גם הטלויזיה!!!

 

נ.ב

רק לי מתחיל להיות קר? אני יושבת לי פה בחדר, 3 כיווני אוויר והרוח נושבת קרירה. שלא תבינו לא נכון, אני בעד! חורף- bring it on!

נכתב על ידי סוכריות , 10/10/2004 16:19   בקטגוריות אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)