לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

המפוזר מכפר אז"ר


 

או במקרה שלי, המפוזרת.

רוצה לצאת מהבית, מכניסה את הדברים לתיק (מפתחות וכו'), רוצה לשים את הכסף בארנק אבל.. אבל... אבל.... ארנק? איפה הארנק?!?!?!?!?!??!?!?!?!

רצה בבית כמו מטורפת, בודקת בכל תיק אפשרי, מגירה, מתחת לבלטות.

איפה הארנק???

מה היה לי בארנק? רישיון, כרטיס אשראי (כמה כבר הספיקו לקנות בשמי??), כמה גרושים, התעודת מילואים (כבר מריצה בראש את המשפט על איבודה ואת התיזוז למקשל"ר)- אההההההההההההההההה! איפה הארנק??? מה עושים?!?!

רק אתמול הוא היה לי בתיק. לא הוצאתי אותו משם.

ואני מאחרת!

לעזאזל החמישי!

וההורים נסעו לסופ"ש (יום נישואין שמח לכם הורי היקרים!).. איך אנהג בלי רישיון? כסף? אין לי כסף! אשאר תקועה בבית כל הסופ"ש??

ואני מאחרת...........

מה עושים????

 

מנסה לחשוב בהיגיון. אני הרי מכירה את עצמי, הוא נפל איפשהו. איפה? באוטו אולי? שלי? של אמא? איפה המפתחות של אמא?

לקחה אותם איתה.. למה לקחת את המפתחות שלך?? איפה הספייר?? לא מוצאת את הספייר!!!! כדאי שהוא נפל אצלי באוטו. הרי אתמול זרקתי את התיק אחורה כי נסעתי עם עדי (היה כיף!).

יוצאת בטיסה מהבית (מאחרת...). לוקחת את הדואר (מכתב מהאוניברסיטה וג'אנק), רצה לאוטו.

 

נשימה עמוקה

 

רואה אותו שוכב שם לתומו על המושב האחורי.....

 

אנחת רווחה מלווה בדפיקת הראש בקיר- מפגרת! את פשוט מפגרת!!!

 

הכל טוב. יש ארנק.

 

פותחת את המכתב מהאוניברסיטה- תעודת סטודנט. YAY!

מכניסה אותה בשמחה למקומה השמור בארנק.

 

ואפילו לא אחרתי :)

נכתב על ידי סוכריות , 14/10/2004 15:41   בקטגוריות כל מיני  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)