לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

צייר לי כבשה


 

זה מה שהיה כתוב על החולצה של המרצה. כבר משהו חיובי, שהרי אני חובבת כבשים מושבעת!

היא רק... קצת רועדת... דווקא לא נראית כל כך זקנה.. אבל רועדת.

אח"כ התברר שהיא בכלל לא תלמד אותנו. אני חשבתי שהמרצה אמור להעביר את השיעור, אבל מסתבר שבאוני' זה כנראה לא עובד ככה :) זה היה שיעור ותרגול ביחד, אז המתרגל העביר אותו.

כאן נשבר עוד מיתוס לגבי מתרגלים- הם לא אמורים להיות סטודנטים בשנים מתקדמות של תואר ראשון או בתואר שני? מקסימום דוקטורנטים?? למתרגל הזה היו פחות שיערות מלאבא שלי וגם נראה מבוגר ממנו. לא שאבא שלי כזה זקן... אבל הוא בכל זאת כבר סבא ל-2..

אז עד עכשיו פגשתי מרצה רועדת שלא מרצה ומתרגל קשיש ומשעמם.

הגשנו שני תרגילים וכבר יש לי שיעורי בית להגשה בשבוע הבא. את החומר הבנתי אז זו כבר התחלה טובה :)

 

אנשים נראים נחמדים.. זו לא הייתה כל המגמה אמנם, את כולם אפגוש מחר, אבל אלה היו חביבים למדי.

מחר מ-8 עד 4, בלי חלונות......אההה!! היום הכי נוראי בשבוע. אבל לא נורא, יש כאלה שלומדים מחר עד 7.. אז עליהם אני מרחמת עוד יותר :)

 

תהיה- איך בדיוק יש לי תרגול במשהו שעוד לא היה לי השיעור בו?? טוב, זה מתמטיקה, אולי המתרגל יחזור איתנו על כל החומר מהתיכון. רצוי!!

 

באסה- ביום שלישי הזיזו לי את השיעור האחרון שעה קדימה, אז עכשיו יש לי חלון של שעתיים במקום של שעה ואני מסיימת ב5 במקום ב4. קרציות שכמותם! עכשיו לא אספיק לקיקבוקס של שלישי ואני כבר בניתי על 3 פעמים בשבוע... להיות מדריכת קיקבוקס, או לא להיות מדריכת קיקבוקס.. זאת השאלה!

 

ותודה לכל מי שאיחל בהצלחה!

נכתב על ידי סוכריות , 17/10/2004 23:00   בקטגוריות בית ספר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)