לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

היום שהיה


 

אני שמחה להודיע שהיום מתוך 4 שעות של מתמטיקה- הבנתי 4 שעות של מתמטיקה!

זה שיפור של בערך 80% מכמה שקלטתי בשבוע שעבר... אפילו את האוג המגודל הבנתי! יש לציין שגם אם תנהלו עימו שיחה רגילה ל כל נושא שבעולם, יהיה לכם קשה להבין מה הוא אומר. אז כשבאמת צריך להבין למה הוא מתכוון- צריך להתאמץ פי 2 לפחות!

 

הייתה "מסיבה" לפקולטה. נו נו.. מסיבה... היה דוכן של נודלס (אנשים דווקא אמרו שהיה טעים, לא אוהבת נודלס), מאהל בדואי בו מכרו פיתה עם לבנה (לא התחשק וחבל על הקלוריות), מוזיקה (תמיד טוב!) וקרטיבים שחולקו לכל הדורש בשלומם.

היה נחמד. במיוחד שזה עלה על שעה של "המרצה המרוצה". אלוהים! הוא כל כך משעמם!!! והפדחת שלו כל כך זוהרת!! ממש  בריקה כאילו מרח עליה שמן קוקוס או משהו בסגנון. אני גם חושדת לגבי נטיותיו... למרות שמשום מה הוא די נעץ בי מבטים חלק גדול מהזמן ולא- אני לא גבר! אבל היה נחמד כי ישבתי ליד ל' חברתי משכבר הימים (מהצבא והייתה גם בקורס פיזיקה). לא רק שהחמודה הזו שמרה לי כיסא, היא גם האכילה אותי בביגל'ה, שזה כמובן, תמיד טוב! רק המבטים של המרצה קצת הפריעו ללעיסה  הדיסקרטית שלי.. :) רואים שזה לא מסטיק!

 

והדבר שהכי מחמם את הלב-

אחותי התקשרה (לא, זה לא זה!), דווקא רצתה לדבר עם אמא שלי, אבל במהלך השיחה האחיניית הגדולה החליטה שהיא חייבת לדבר איתי. שאני אתנגד??? דווקא הגדולה לא אוהבת לדבר בטלפון והקטנה חולה על זה! (הבעיה היא שהקטנה לא ממש מדברת...). נחזור לסיפורינו. המתוקונת סיפרה לי מה היא רוצה ליומולת (4) שלה. רק שאני, דודה טובה שכמותי, כבר קניתי לה מתנה, אז העברתי את הבשורה לאחי. הרי בשביל מה יש לה גם דוד??? אבל זו לא הפואנטה. אני באמת נוטה לפספס קצת את הפואנטות לפעמים.. עכשיו מגיעה השאלה- האם אני צריכה לצנזר רק כדי שיהיה יותר מעניין? סה"כ זה לא ספר, אלה החיים שלי. זה שהם נכתבים עלהמחשב ולא ביומן לא אומר שאני צריכה לכתוב פחות לטובת עניינים של "קהל הקוראים". שומעים? תסבלו בשקט!! זה בשבילי הבלוג הזה :)

בכל אופן, יש לנו משחק כזה. היא סימבה וע"פ המבוגרים הנוכחים היא מחלקת את- "אבא אריה" ו"אמא אריה". לאחרונה אני זכיתי להיות שניהם האמת.. :) אז אחרי שהילדה מודיעה לי שהיא רוצה קלטת של "פים פם פופ" היא מרביצה את המשפט- "אמא אריה, אני אוהבת אותך!"

עכשיו תגידו לי שהיא לא הילדה הכי מקסימה בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתם בטח חושבים- מה היא מתלהבת??

ובכן, אני מתלהבת כי זה לא ממש באופי שלה להגיד כאלה דברים. ויש לה חתיכת אופי לילדה...

 

נ.ב

אני לא מקפחת את האחיינית הקטנה, היא עוד לא הקטגוריה של "ילדה" ולכן היא התינוקת הכי מקסימה. :)

נכתב על ידי סוכריות , 25/10/2004 23:36   בקטגוריות כל מיני  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)