לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

תירוצים בקינמון


 

לא ישנה

זה בטח לא בגללך

אבל אתה תירוץ טוב

לפחות יש לך עוד קצת שימוש...

 

כבר הרבה זמן שלא דברתי אליך.

האמת? גם עכשיו לא ממש בא לי.

ז"א, בא לי ולא בא לי.

אתה מעלה בי זכרונות

אבל זה לא כמו לפניכן

זה היה זיכרון+רגש

עכשיו זה שונה

זיכרון+?

רגש?

אני באמת חושבת שלעד תהיה לך פינה אצלי בלב. אבל הפינה הזו, מלווה בצביטה.

לראות את שמך מולי- רגש שמלווה בהתנתקות מסויימת.

לא במובן הפוליטי

זה מה שרציתי,

לא?

שהכאב יעלם.

יעלם זו מילה חזקה מדי

ידעך

 

כמו שכולם אמרו, זה לוקח זמן.

אני חושבת שהזמן פחות או יותר עבר.

 

למה אני פתאום חושבת על זה?

זה או זה או פונקציות, אבל מהן נמאס לי כבר (ונראה לי שגם להן ממני).

ממך נמאס לי?

זה בכלל משנה?

 

הגיע הזמן להמשיך הלאה.

נראה לי שאני מסוגלת!

 

אתמול היה לנו (=חברים ואנכי) דיון על התבגרות וחוכמת חיים. הגענו למסקנה שכדי להתבגר צריך כמות מינימלית לפחות של חוכמה שכזו. מורה, אין מה לדבר, אתה ספקת לי מקור עצום לחוכמה כזו. אני מקווה להשתמש בה בחוכמה בפעם הבאה. לכן תמיד אהיה אסירת תודה על כך.

מאחלת לך כל טוב!

 

יש אחד שאני מדברת איתו, מזכיר לי קצת אותך. נראה לי שאוותר עליו. לא רוצה התחלות קשות עכשיו. קצת נחת. מה סה"כ בקשתי? :)

 

נ.ב

אהבה חדשה- סיידר חם עם קינמון.............יאמ! מי שלא אוהב קינמון... ישאר לי יותר! :)

נכתב על ידי סוכריות , 30/10/2004 04:26   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)