לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סוף כל א'


מאוד לחוץ כרגע בעבודה לקראת עליה לאויר של פרויקט אחד ושחרור גרסה של אחר, אליו סופחתי זמנית בעקבות הכאוס ועומס העבודה.

חוץ מזה אתמול סוף סוף נגמר סמסטר א' (על כל חלקיו) ובשבוע הקרוב מתחילים המבחנים. נכון שאין לי יותר מדי מבחנים (שנה רביעית הידד!) אבל עדיין יש ואיכשהו צריך לשבת ולהתכונן אליהם. איך? עוד לא גיבשתי אסטרטגיה מדויקת..

 

חוץ מזה גופי היקר טורח להזכיר לי שאני לא ישנה מספיק ובאופן כללי מתעלמת ממנו, והפעם טרח להזכיר לי את זה בצורה של- כן, כמובן, אין אופציה אחרת- סינוסיטיס! והנה אני כאן, מרגישה כאילו מישהו שפך לי בקבוק מים לתוך הראש דרך האוזניים והמים האלה לא מתכוונים ללכת לשום מקום. יאמר לטובתו של גופי הנאמן שלפחות הוא עוזר לי להשלים שעות שינה ובצעד נדיר עברתי את מחסום ה-9 והצלחתי היום לישון 10 שעות!

 

הוזמנה כבר הטיסה לקיץ. יש אור בקצה המנהרה!!

 

סופ"ש נעים לכולם!

 

 

נ.ב

שמתם לב שהשיר מהפוסט הקודם התחיל להיות פופולרי למדי?

מי מנבא לכם את הפלייליסט אם לא אני

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 28/3/2008 15:25   בקטגוריות בריאות, בית ספר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כואב משמע אתה קיים


 

כואב לי ולכן אני מנצלת את זכותי להתלונן.

לא יודעת מה היה מיוחד בקיקבוקס אתמול אבל עם התוצאה אי אפשר להתווכח- כמה שכואב לי הגב!!!!!!!!

 

מהצלעות ומטה.. כל הגב התחתון הוא קשר אחד גדול.

וזה לא מפסיק שם.. גם ישבני הענוג תפוס כולו.

 

אני מרגישה בת 60.

 

מסאז'ים יתקבלו בברכה...

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 25/2/2008 22:54   בקטגוריות בריאות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השלמות


 

השנה הסטודנטים באוניברסיטאות מזדהים עם תלמידי האוניברסיטה הפתוחה וגם לנו יש 3 סמסטרים! לא מספיק שבתואר שלי גם ככה יש 8 סמסטרים, כנראה ש- 9 נשמע יותר טוב.. מתחלק ב-3 כנראה עדיף על מתחלק ב-2 ו4, ובכלל- 9 זה יותר קרוב ל-10, שהוא מספר עם קונוטציות הרבה יותר טובות מ-8 זה בטוח..

אז הנה מתחיל לו סמסטר א'2, תוך כדי מבחניו של סמסטר א'1. הגיוני? לא כל כך, נח? לא ממש. מבולבלים? גם אנחנו!

 

למזלי שנה ד' היא הקלילה מבין ה-4, והפיצול של סמסטר א', הלא עמוס מלכתחילה, לשניים מבטיח שהצירוף הנפלא של לימודים+מבחנים הוא לא כל כך נורא. אפילו יש התחשבות מצד המרצים וקורסים שאמורים להתקיים בימים של מבחן נדחים.. באמת נחמד מצידם.

 

מה שכן אני לא יודעת אם להחליף את תמנות הכותרת שלי לתמונה של "תקופת המבחנים" או להשאיר אותה כך- סמסטר בחורף? זה יותר סמסטר או יותר תקופת מבחנים? אין ספק שאלו החלטות גורליות..

 

 


 

 

אני יודעת שלא מזמן ספרתי לכם על העבודה החדשה ועל כך שדמויות חדשות יכנסו לחיי, ובכן-

מסתבר שאותה עבודה הייתה.. לא מה שציפיתי שהיא תהיה, והבוס היה טמבל מדופלם (באמת הייתה לו דיפלומה, ואפילו תואר שני! אבל לא בניהול..).

אז החלטתי לחפש עבודה אחרת ולעזוב...

הפעם לשם שינוי, התהליך היה הרבה יותר זריז ותוך שבועיים בלבד מצאתי עבודה נפלאה בתחום שהרבה יותר מעניין אותי, אין כמעט פקקים בדרך אליה, משלמת לי הרבה יותר והבוסית שלי מתוקה!

אז הנה אני שוב מתחילה בקריירה חדשה.. יהיה יותר מה לספר אחרי שיגמרו המבחנים כי אתחיל לעבוד לעיתים הרבה יותר קרובות..

 

 


 

 

ואי אפשר להתעלם ממזג האויר-

גם אני, כמו כולם, הייתי חולה ממנו.

זה התחיל כמו תמיד, העיניים כבדות, הראש מסתחרר... סינוסיטיס.. רגיל אתם יודעים...

רק שביום שישי קמתי והגעתי למסקנה שזה קצת יותר מה"סינוסיטיס הרגיל" שלי. מסתבר שהמדחום הסכים אותי כשהראה 38. אפילו גימלים הייתי מקבלת על כזה חום!

פעם ראשונה בכל שנותיי כחולת סינוסיטיס כרוני שיש לי סינוסיטיס "רגיל". כזה שגם יש בו חום וחולשה סמרטוטית כללית שכזו.. באמת שלא ידעתי מה אמורים לעשות..

הפעם האחרונה שהיה לי חום הייתה לפני 4 שנים... אז למרות הסינוסיטיס באמת שאני בנאדם די בריא..

אז אחרי שיומיים הסתובבתי עם 38 (הסתובבתי=ממיטה אחת, למיטה אחרת לשלל הספות בבית שיש מולן טלויזיה), בערב יום שבת עוד עלה לי החום-  ואז החלטתי שזה נופל תחת הגדרת הרופא "אם המצב לא ישתפר" ולקחתי את כדור הקסם הכחול (אנטיביוטיקה).

בבוקר קמתי נקיה מכל חום ועם הרגשה הרבה יותר סימפטית!

אז עכשיו הכל טוב ואני תקועה עם האנטיביוטיקה הזו 3 פעמים ביום.. ואם יש משהו שאני לא טובה בו זה בלהתמיד לקחת כדורים- לא כדור אחד ביום ובטח שלא 3. גם היום כבר הספקתי לפספס אחד... אופס!

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 24/1/2008 21:31   בקטגוריות בריאות, בית ספר, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)