לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לגור איתו


המחשבה על זה עושה לי כיף.

לקום איתו כל בוקר ולחזור אליו אחה"צ-ערב אחרי העבודה.

לבשל ולנקות את הבית שלנו.

לגדל ביחד את הארנבון שמוט אוזניים שיהיה לנו, או אולי שניים? לא טוב היות הארנבון לבדו...

 

סתם מחשבות שחלפו לי הבוקר בראש...

 

עוד מעט...

 

נכתב על ידי סוכריות , 17/7/2009 13:30   בקטגוריות אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכונים מהשטח


השבוע נצלנו את יום החופש הקולקטיבי (בערך) ונסענו לצימר.

בגדול (וגם בבינוני עד קטן) היה מצוין!

 

אבל הנה כמה דברים שבעלי צימרים צריכים לקחת בחשבון:

1. אם יש מטבחון (והיה) אז היה יכול להועיל אם הייתה מגבת מטבח

2. אם אתם אומרים שארוחת הבוקר היא בין 9 ל-9:30 אז כדאי שתעמדו בזמנים ולא תגיעו ב-10:20.. למה? למשל כי קמתי יותר מוקדם בשביל זה והרעיון הכללי הוא עדיין חופש.. לא רוצה לקום מוקדם.

 

אז את השעון המעורר כיוונו ל-08:30. לכאורה- שעה לא רעה.

רק חבל שהבחור העיר אותי כבר ברבע לשבע... כן, כמעט וחנקתי אותו.. והוא עוד בקש להתכרבל!!

הסברתי לו בקצרה שזה לא יפה מצידו ככה להעיר אותי בשעות נוראיות כאלה שהוא יודע שכבר חודש וחצי (ועוד חודש וחצי לפחות) אני קמה כל יום ב-6 בבוקר.. הוא הבין. בקש סליחה- ואני כמובן לא הצלחתי לחזור לישון.

אז התכרבלנו.....

אבל שמרתי על זכות הדגדוג- כי אם הוא מציק לי אז גם לי מותר!

 

התכנון היה לעשות מסלול הליכה באזור אבל מה לעשות שדווקא לכבוד הבחירות מישהו החליט לפתוח את הברז.. אז במקום נסענו למוזיאון המרציפן בכפר תבור. היה נחמד מאוד, אם כי כבר הייתי במוזיאון מרציפן מרשים ממנו בחו"ל, לפחות מבחינת התצוגה.

 

אני יודעת שזו הולכת להיות הצהרה קצת אמיצה אבל אגיד אותה בכל זאת-

נראה לי שהבחור הנ"ל הוא "ה"בחור בשבילי.

נראה לי שלא יהיה אחר.

 

אז אמנם אני לא יודעת מה יהיה בעתיד- אבל למען התיעוד אני כותבת את זה.

 

 


 

ובנושא אחר לגמרי-

בעקבות הפרויקט הנוכחי בעבודה כמעט כל יום אני "מבלה" כ-3 שעות בתחבורה הציבורית בחרבי ארצנו (טוב לא ממש רחבי ארצנו- ירושלים או ב"ש).

הצד השלילי פה הוא די ברור, אבל אני מעדיפה להסתכל על הצד החיובי.

מאז תחילת מסעותי בארץ (תחילת ינואר, פחות שבוע חופש, פחות הימים שהם היה לי טרמפ לכיוון אחד או יותר) הספקתי לקרוא 4 ספרים. איזה כיף!

ואלו הם הספרים-

1. "האלים משתוללים"

2. "כתוב במניפה"

3. "פומפיי"

4. "חיי פיי"

מכולם נהנתי. הייתי מדרגת אותם כך (מהטוב ביותר לטוב פחות):

1. חיי פיי

2. כתוב במניפה

3. פומפיי

4. האלים משתוללים

 

והספר הבא- סוף סוף אעשה זאת ואסיים לקורא את "המדריך לטרמפיסט בגלקסיה". את המבוא לספר הזה כבר קראתי לפחות 5 פעמים. את הפרקים הראושנים 3 ופעם אחת המשכתי עד הקטע שההוא עם השם המלא ב-b (לא זוכרת בדיוק את שמו כרגע) גונב את ספינת החלל. זה רק יהיה קצת כבד לסחוב את הספר הענק הזה (כל הסדרה בכריכה קשה אחת).

 

לפעמים אני מעדיפה להשתמש בתחבורה הציבורית במקום לנסוע בטרמפים רק בשביל הקריאה. אני יודעת שכשהמסעות יסתיימו שוב לא יהיה לי זמן לקרוא... אבל לפחות יהיה לי זמן לעשות את כל מה שאני לא מספיקה לעשות עכשיו.

בכל מקרה- נחמד לקרוא, במיוחד כשהנסיעה שקטה.

 

לילה טוב 

 

נכתב על ידי סוכריות , 13/2/2009 00:59   בקטגוריות אהבה ויחסים, סיפרותי, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניצחונות קטנים


 

הסצנה: הודעה בגי'מייל על מישהו שהוסיף אותי כחברה בפייסבוק.

קוראת את השורה עד הסוף ו.... מי זה אם לא "המורה" בכבודו ובעצמו. (הסתכלו על הרשימה BOYS מימין)

אחרי שלא היה ביננו כל סוג של קשר כמעט 3 שנים יש לו את החוצפה להוסיף אותי כחברה בפייסבוק.

 

אז ישבתי וחשבתי מה לעשות.. להוסיף?

לגלות מה קורה איתו, מה הוא עשה עם עצמו / לא עשה עם עצמו בשנים האחרונות?

להראות לו שהתבגרתי, השארתי את הכל מאחורי ולא באמת אכפת לי ממה שהיה איתו וכמובן לציין כמה שטוב לי עכשיו-

להגיד לו שסיימתי את הלימודים, יש לי עבודה שאני מאוד מרוצה בה ומרוויחה לפחות פי 2 ממנו (בעבודה האחרונה שלו לפחות) והכי חשוב- יש לי אהבה גדולה ונפלאה.

 

או לא להוסיף?

לא "להכנע" לו שוב.

לא "לסלוח" לו שוב.

לשדר מסר על כך שהוא התנהג כחזיר יבלות מדופלם ואין לי שום רצון להשאר בקשר עם תושבי הדיר. כי בעצם- למה זה טוב?

 

במה בחרתי?

 

 

 

 

 

 

החלטתי לא להוסיף ובאקט של גבורה מצידי (לדעתי) לחצתי על כפתור ההתעלמות.

הרגשתי ניצחון קטן בלב.

הוא בטוח לא יוסיף שמחה לחיי ולמרות שיהיה כיף להגיד לו כמה שטוב לי כרגע (טפו טפו טפו), לא אוסיף אותו כדי לעשות לו רע.

 

אני מרוצה מעצמי

נכתב על ידי סוכריות , 3/1/2009 23:30   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)