לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חוש מוזיקלי


זה לא יהיה הפוסט הראשון שבו אני ממליצה על שיר / מציינת שאצלי השיר הזה על המחשב כבר שנה ורק עכשיו הוא הפך ללהיט, אבל-

הפעם זה משהו קצת אחר.

 

זוכרים את להיט הקיץ i'm yours של jason mraz ?

ובכן, ידעתי שיש לי על המחשב איפשהו שיר שלו, אבל לא טרחתי לבדוק את הנושא לעומק.

 

היום לעומת זאת, התחלתי במעשה האמביציוזי שהוא- סידור מאגר השירים שלי על המחשב ונחשו מה מצאתי- את אותו שיר שידעתי שיש לי.

למה אני כל כך מתלהבת? כי זה לא שיש לי אותו משנה שעברה, או אפילו מלפני שנתיים. השיר הזה (The Remedy שיר קליל ומאוד מומלץ!) נמצא אצלי משנת 2003 !

 

ויש אנשים שמקבלים על הדברים האלה כסף... למה אף חברת תקליטים לא מציעה לי עבודה כזו???

 

 

אם כבר עבודה-

ביום חמישי הייתה לי התמוטטות עצבים קלה אחרי שבאחת ההדרכות שהעברתי אנשים פשוט הוציאו אותי מהכלים. יש לציין שאת העצבים השתדלתי לשמור לסוף ההדרכה, אבל עדיין.. עצבים מודחקים מובילים לבכי, העובדה שאני בוכה גורמת לי להתעצבן עוד יותר וכמובן- להמשיך לבכות. מעצבן? בהחלט!

חוץ מזה דווקא מאוד מרוצים ממני בפרויקט הנוכחי אז באופן כללי ההרגשה מצוינת!!

נכתב על ידי סוכריות , 29/11/2008 21:45   בקטגוריות מוזיקה, עבודה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רחמים


 

למרות הכותרת הפולנית משהו דווקא אין שום דבר פולני בפוסט, רק המלצה.

 

במהשך לפוסט המוזיקלי הקודם אני רוצה להמליץ פה על שיר מצוין של זמרת בתחילת דרכה.

משהו בסגנון איימי ווינהאוס, רק קצת פחות.. על סמים

 

הזמרת שמה: Duffy

השיר: Mercy

האלבום: Rockferry

 

הקליפ להנאתכם:

 

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 2/3/2008 23:44   בקטגוריות מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע מוזיקלי


 

רגעים קטנים שתמיד משמחים אותי הם כשאני שומעת בפעם הראשונה שירים מאוסף השירים הפרטי שלי מתנגנים בפומבי. שירים כאלה נידחים שאין יותר מדי אנשים שמכירים אותם.

 

המקרה הראשון שאני זוכרת ממש טוב היה בתיכון- אז עוד נהגתי להקשיב ל-MTV די הרבה (להקשיב, לא לראות). אני זוכרת שעסקתי בפעילות מאומצת מאוד, מסוג משחק מחשב כלשהו, כשהתחלתי לשיר עם השיר שהתנגן ברקע- in the end של linkin park. לכאורה אין פה שום בעיה, אלא שזו הייתה השמעת הבכורה של הקליפ בערוץ. לקח לי כמה שניות להזכר שזהו כלל לא המחשב שמנגן אלא הטלויזיה! הו! איזו שמחה!

 

תחושה דומה נגרמה לי גם השבוע כששמעתי את:

 

1. בפרסומת של "כפיות" בערוץ 2 השיר ברקע הוא  David של Nellie Mckay. מכירים? אני מאוד אוהבת את הסגנון שלה, שירים קלילים שתמיד עושים כיף, ממליצה לנסות את  The Dog Song שלה.

 

2. קניון בו שמעתי פתאום את Who Knows של Marion Black שיר ג'אזי בלוזי שחור (שזה סגנון שבדר"כ אני ממש לא מתחברת אליו) וגם קצת שאנטי באנטי. מופיע בפסקול של Weeds (או "העשב של השכן" בעברית).

 

רגעים קטנים של אושר

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 1/3/2008 22:15   בקטגוריות מוזיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)