לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ליטוף מטריד


 

רוסי, קולומביאני, גרוזיני (שמתחזה לפולני) וישראלי..
נשמע כמו התחלה של בדיחה; אבל מקרה שהיה כך היה:

 

במסגרת עבודתי יצא לי להגיע למפעל low-tech כלשהו במרכז הארץ.
האמת שכולי מלאת הערכה לעובדים המקום (רובם המכריע רוסים, והאמת שרובם לא יהודים, אבל זה כבר סיפור אחר..) על כך שהם מסוגלים לבצע את עבודתם המשעממת יום אחרי יום, במשמרות ארוכות ובתנאים קיצוניים. גיליתי אנשים חמים, נחמדים, משעשעים, שמחים וחלקם- ובכן... בעלי יכולת מופלאה להתחיל עם כל מה שזז.

 

רק שבמציאות הדבר היחיד שזז היה אני..

 

ונכון שהביטחון העצמי שלי היה יכול להיות יותר גבוה, אבל אני בכל זאת לא חושבת שאני יצור מפלצתי במיוחד. יחד עם זאת אני באמת לא מאמינה שאני מלכת היופי שמצטיירת מהסיפור ה... מעניין הזה.

אז ראשון היה המלגזן שבאמת ובתמים אמר לי שאחרי שראה אותי הבין שהכוכבים כבר לא בשמיים.. כן כן, גם אני לא האמנתי שהוא באמת אמר את זה.

בהמשך היום הוא הציע לי קפה, להקפיץ אותו הביתה ובדרך לשבת איפשהו (אם אפשר בדיסקרטיות ולא לערב את האישה והילדים), לאכול איתו לאפה, לצאת איתו בערב ועוד ועוד.

 

שני היה אחד המפעילים הרוסיים, בחור צעיר (קטן ממני) שנתן לי לנהוג על מן מלגזה קטנה (שילוב של סגווי ומלגזה, היה די מגניב אני חייבת לציין!) ואח"כ בקש את מספר הטלפון ושלי והציע שנאכל צהריים למחרת מול המשרד (שלי).

 

שלישי היה הקולומביאני הישיש (50+) שהחליט שהוא מאוהב בי ואף החמיא באופן ספציפי לשפה העליונה שלי (זה היה קצת מוזר בהתחשב שהיא הייתה קצת משוספת ושרוטה בעקבות מעלליהם של שניים מאחייני שהחליטו לבדוק איך הפה שלי יתמודד עם הידיים שלהם- לידיעתכם - הוא נשרט!). פנינה נוספת הייתה שאם הייתי חברה שלו הוא לא היה ישן כל הלילה. העדפתי לא להתעמק באמרה העלולה להתפרש בדרכים שונות ומשונות... במיוחד אחרי שתפסתי אותו נועץ מבטים בי ובחלקים שונים בי, מספר פעמים.


אז אמנם מצד אחד זה באמת נחמד לקבל מחמאות, אבל מסתבר שיש דבר כזה יותר מדי !
קצת...

 

 

קצת מטריד...

 

נכתב על ידי סוכריות , 6/1/2008 23:08   בקטגוריות אנקדוטה, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל מקום הם נדחפים


 

הנה אנקדוטה משעשעת-

 

תל השומר, האגף לגניקולוגיה ויולדות- מעוז הנשיות- נקרא ע"ש יוסף בוכמן.

 

נכון, הוא כנראה תרם את הכסף (אל תהיו קטנוניים), אבל זה עדיין מצחיק אותי שמקום כל כך נשי נקרא דווקא על שם של גבר.

נכתב על ידי סוכריות , 18/8/2006 12:29   בקטגוריות אנקדוטה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזירות- זהירות!


 

כל הבלגאן עם פרח הסתדר בסופו של דבר.. היא עוזבת את הלימודים. עוברת לבר-אילן לאיזה מסלול משולב של מדעי החברה. מצד אחד חבל לי שהיא כבר לא תהיה שם.. מצד אחר אני שמחה בשבילה (וגם בשבילי..). האמת? מזל.. אני לא חושבת שהחברות שלנו הייתה שורדת את זה.. וגם נראה שהיא מאושרת עם ההחלטה שלה. ולהגיד עליה שהיא מאושרת.. זה משהו שלא חשבתי שיצא לי להגיד..

 

ואם בפרח עסקינן.. ליום הולדתה, קנינו לה מספר חברות מנוי יומי ל"מעריב". הילדה מכורה לעיתונים ושונאת את "הארץ"- ולצערה ההורים שלה דווקא מחבבים אותו.. עד כדי מנוי. המנוי היה ל-3 חודשים ושולם מכרטיס האשראי שלי (החברות החזירו לי מזומן, לא לדאוג). אתם יכולים לתאר לעצמכם את תדהמתי כשראיתי חיוב נוסף בכרטיס האשראי שלי.. התקשרתי חיש מהר ל"מעריב מנויים" והסברתי את הבעיה- המנוי היה אמור להסתיים אך הוא ממשיך באורך פלא- ועל חשבוני!!

שאלתי איך אפשר לסדר את העניין שכן אני לא הסכמתי להמשיך את המינוי.. אני אפילו לא נשאלתי לגבי זה. עונה לי הגרציה ששלחו מכתב לפרח ובו נאמר שאם לא מבטלים את המנוי הוא ממשיך בתעריף של 140 ש"ח לחודש. אני כמובן הערתי לה שכדאי לשלוח את המכתב הזה למי שמשלם...ופרח כמובן שלא ידעה אותי על זה..(אין לי שום בעיה עם זה). בקשתי שיזכו אותי על החודש העודף ושהמנוי יבוטל מייד. בקשר להחזר היא אמרה שזה לא אפשרי אבל "היא תבדוק ותחזור אלי" כן בטח.. when pigs fly.

גם הביטול עצמו יותר מסובך ממה שחשבתם. הגרציה שעונה לטלפון לא יכולה לעשות את זה וצריכה להעביר את השיחה למחלקה אחרת (עוד לחכות על הקו). אחרי המתנה של כ- 2 שירים בגלגל"צ ( שיטה נהדרת לאמוד את זמן ההמתנה אם לוקחים בחשבון שכל שיר הוא בערך 3 וחצי דקות ) עונה לי חבובה נוספת שאומרת ש"יחזרו אלי" בכדי לנתק. בקשתי שיחזרו מיד כי אני בדרכי לאוניברסיטה וכל דקה שאני על הקו היא דקה שאני לא אוכלת ארוחת בוקר.. וכשלפני יום לימודים של 8 שעות ללא הפסקה אני אשמח להכניס משהו לפי... אז היא אמרה בשמחה שהם יחזרו אלי אחרי 7 בערב (השעה בה ציינתי שאני מסיימת). בשלב הזה כבר התחלתי להתעצבן..רוצה לנתק עכשיו! למה ב- 7 בערב? כדי שתנסו לסחוט ממני עוד כסף? (לא אמרתי את זה..). הבטיחה שיתקשרו מיד.

אם נחשתם ששום מיד ושום נעליים אתם בהחלט צודקים. כעבור רבע שעה התקשרתי בפעם השניה (ושוב חיכיתי לגרציה הראשונה, ואח"כ עוד פעם לגרציה ממחלקת הניתוקים.. ועוד ארקדי דוכין ברקע.. לא אוהבת אותו במיוחד). עונה לי בפליאה החבובה מניתוקים.. מה? לא התקשרו? טוב.. כשיתפנו יתקשרו... 15 אף אחד לא התפנה?? מחלקת השירות שלכם במצב די רעוע הייתי אומרת... בשלב הזה באמת שהתעצבנתי וצעקתי לה ש"ע-כ-ש-י-ו" הם מתקשרים או שחבל... התקשרו תוך 5 דקות והודיעו לי שהמנוי בוטל.

למה הכל חייב להיות בצעקות ואיומים??

למה להרגיז אותי? מה עשיתי רע?

 

ערב רד ואבא הגיע הביתה. אבא שלי הוא הרבה דברים.. אבל הוא גם תמיד משיג את מה שהוא רוצה, בדרך זו או אחרת. ספרתי לו את הסיפור והוא חייך.. "תביאי את המסמכים אני אסדר- ברור לכם שאני ידעתי מראש שהכל יגמר כך נכון? הזדמנות לתת לאבא שלי לצעוק מסיבה מוצדקת? כולם יצאו מאושרים..(חוץ ממערכת "מעריב").

 

אבא הגיע הביתה היום בצהריים והודיע לי שחשבוני יזוכה בכ- 140 ש"ח. הוריי! כל זאת לאחר שאיים עליהם שהוא לא רק עיתונאי אלא גם עורך דין ושתביעה בבית המשפט לתביעות קטנות תהיה כבר ביום חמישי בבוקר. הם כמובן- תביעה? על 150 ש"ח? הוא- אם זה כזה עניין פעוט אז קדימה- נא לזכות!

 

אבא שלי זה קצת כמו המאפיה בקטעים האלה- he gets the job done :)

אם הם רק היו יותר נחמדים אלי...

 

נ.ב

לא עיתנואי ולא עו"ד.. אבל מה שהם לא יודעים.. מזכה אותי ב- 140 שקלים

נכתב על ידי סוכריות , 14/3/2006 16:45   בקטגוריות אנקדוטה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)