לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ויהי בחצי הלילה


 

יותר נכון- ויהי בחצי הסדר-

בדיוק סיימנו את המנה האחרונה והתכוננו להמשיך לקרוא- כן כן, אנחנו מהמעטים שבאמת ממשיכים לקרוא גם אחרי האוכל, ולא מדלגים על אף שיר!

כולם עוזרים לפנות את השולחן כשהפלאפון של אבא מצלצל.

להתקשר למישהו באמצע הסדר זה בערך כמו להתקשר הביתה בשעה 3 בלילה- משהו בטוח קרה!

 

לא עברו 15 דקות וכף רגלנו כבר דרכה שוב בבית- ההפוך.

סדום ועמורה.

כל הארונות במטבח/ סלון פתוחים, כל החדרים הפוכים, תמונות על הריצפה, בגדים בכל מקום, מגירות על המיטות, מסמכים מטיילים ברוח...

למזלנו שום דבר לא נשבר, החבר'ה היו "עדינים" עם הדברים השבירים.

קודם כל שמחנו שהאוטו של אמא ישנו, בדרך כבר הספדנו את הלפטופים (עליהם השלום) וקיווינו שהם לא מצאו את הכסף שבדיוק הוצאנו לעובדת הזרה של סבתא (לא מצאו)- ובאופן כללי קיווינו שהם לא ימצאו יותר מדי מה לקחת (כי האמת שאין כל כך הרבה..).

אני לא אפרט מה נלקח.. אבל לחלק מהדברים היו ערכים סנטימנטליים (שעון של סבא אחד, טבעת של סבא אחר, אוספים) שלא משנה כמה נקבל בחזרה מהביטוח- זה לעולם לא יהיה אותו הדבר.

 

באופן מפתיע על הטיפול של המשטרה יש לי רק דברים טובים להגיד!

הם אפילו תפסו את אחד הפורצים!

גם החוקר שהם שלחו הגיע בזריזות והיה איש חביב מאוד וענייני.

 

אני מאחלת להם להוציא את הכסף הזה על רופאים!

 

נכתב על ידי סוכריות , 4/4/2007 19:22   בקטגוריות פסימי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש למה לצפות


 

השנה החדשה התחילה בגל ביטולים מאסיבי של שיעורים באוניברסיטה. אני יכולה רק לשער על הקשר בין גל זה לגל נוסף שפוקד את אזורנו- השפעת! זה רק אני או שכולם חולים מסביב? (ולשם שינוי, אני לא מהחולים!! טפו טפו טפו).

אם נוסיף עוד קצת ששון לשמחת הביטולים מחר יש שביתה! וכך התבטלו לי עוד 9 שעות נוספות- פוף! נעלמו להן.

כתוצאה מכל זה- בתור מתנה לשנה החדשה קבלנו סוף שבוע ארוך במיוחד- רביעי עד שב., עכשיו רק נשאר לחלק את הזמן בצורה יעילה (כן.. כאילו שזה יקרה..).

 

חוץ מהחדשות המשמחות האלה נדמה שכלום לא קורה. לפחות לא שום דבר מסעיר במיוחד..

מצד אחד אני מחכה שיגמר כבר הסמסטר (והמבחנים כמובן), מצד שני אני לא ממש מחכה לסמסטר הבא, בעיקר בגלל שאני אשאר בו די לבד- שניים מהחברים הכי טובים שלי טסים לחו"ל לכמה חודשים. ככה יצא שיהיו לי 3 חברים טובים ב- 3 יבשות שונות באותו זמן... מה שאומר הרבה פחות יציאות ספונטניות לסתם סרט, או לשבת באיזה בית קפה שכונתי באמצע השבוע (בסופ"ש הטכניונים חוזרים)... בקיצור.. יותר לבד. תצרפו לזה את הקטנה שעברה לנתניה וכל סופ"ש נוסעת לצפון להורים של החבר.. בקיצור אני נשארת פה כמעט לבד. ונכון שיש את החברות מהלימודים אבל זה לא אותו הדבר.. אם רק בגלל שהן לא גרות 2 מ' ממני.

 

 

הרגשה קלה של תסכול אופפת אותי.. אני מאשימה את השינה הגרועה של אתמול.

 

 

לילה טוב, ו-

Happy new year!

נכתב על ידי סוכריות , 3/1/2007 01:21   בקטגוריות בית ספר, פסימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שליטה עצמית


 

מדי פעם הוא בא, מתגנב אלי ככה מאחור, תופס אותי חזק ומוריד אותי למטה.

אין שום סיבה שהוא יבוא.

אבל זה עדיין קורה.

 

הוא תופס אותי בדר"כ בזמן הנהיגה, או במקלחת. מקומות שיוצא לי בהם להרהר על משמעות החיים, שלי כמובן.

 

כן אני יודעת שזה קורה לכולם,

כן אני יודעת שזה נורמלי.

אבל זה בכלל לא מוצא חן בעיני!

 

הייתי צריכה לדעת שהוא בדרך.. לא יכול להיות שיש לי כזו מוטיבציה לשבת על התחת ולעשות שיעורים.. זה קורה בדר"כ ביחד איתו..

 

הבעיה עם הדכאון המטופש הזה היא חוסר ההגיון שבו (שכן הישיבה על התחת היא דווקא תוצאה נלוות ברוכה).

הרי אני בסדר, שום דבר לא רע לי, לא מעיק עלי שום דבר חדש, לימודים כרגיל..

אז מה הבעיה?

 

כל הסיטואציה הזו יוצרת אצלי דיסוננס- שגורם לי להצדיק את אותה הרגשה רעה שתוקפת אותי מסיבה לא ידועה.

כאן העניינים מסתבכים.

אני משכנעת את עצמי שאני לא באמת בדכאון, אני פשוט כעוסה ועצבנית.

אבל על מי יש לי לכעוס?

המ.. על אחותי שלא הזמינה אותי לארוחת חג והשאירה אותי בבית לבד (לא באמת, אחי הזמין אותי לאמא של גיסתי).

מכאן הדרך קצרה להזכר בגיסי הטיפש ויחד עם זאת גם נזכרתי שהוא מעולם לא התנצל....

הדרך התלולה הזו הובילה אותי ישר ליצור שפגע הכי הרבה בחיי, שהוא כמובן המורה.

 

להפתעתי הרבה העובדה שמחשבות אודותיו אינן מטרידות את מוחי כבר מספר חודשים גרמה לירידה המסחררת הזו להעצר במהירות הבזק.

 

תוך דקה לערך השארתי את הדכאון הזה בחוץ וחזרתי להתעסק במה שבאמת חשוב-

מה אלבש היום בערב?

 

נכתב על ידי סוכריות , 1/6/2006 18:40   בקטגוריות פסימי, אהבה ויחסים, משפחתי וחיות אחרות  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)