לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכונים מהשטח


השבוע נצלנו את יום החופש הקולקטיבי (בערך) ונסענו לצימר.

בגדול (וגם בבינוני עד קטן) היה מצוין!

 

אבל הנה כמה דברים שבעלי צימרים צריכים לקחת בחשבון:

1. אם יש מטבחון (והיה) אז היה יכול להועיל אם הייתה מגבת מטבח

2. אם אתם אומרים שארוחת הבוקר היא בין 9 ל-9:30 אז כדאי שתעמדו בזמנים ולא תגיעו ב-10:20.. למה? למשל כי קמתי יותר מוקדם בשביל זה והרעיון הכללי הוא עדיין חופש.. לא רוצה לקום מוקדם.

 

אז את השעון המעורר כיוונו ל-08:30. לכאורה- שעה לא רעה.

רק חבל שהבחור העיר אותי כבר ברבע לשבע... כן, כמעט וחנקתי אותו.. והוא עוד בקש להתכרבל!!

הסברתי לו בקצרה שזה לא יפה מצידו ככה להעיר אותי בשעות נוראיות כאלה שהוא יודע שכבר חודש וחצי (ועוד חודש וחצי לפחות) אני קמה כל יום ב-6 בבוקר.. הוא הבין. בקש סליחה- ואני כמובן לא הצלחתי לחזור לישון.

אז התכרבלנו.....

אבל שמרתי על זכות הדגדוג- כי אם הוא מציק לי אז גם לי מותר!

 

התכנון היה לעשות מסלול הליכה באזור אבל מה לעשות שדווקא לכבוד הבחירות מישהו החליט לפתוח את הברז.. אז במקום נסענו למוזיאון המרציפן בכפר תבור. היה נחמד מאוד, אם כי כבר הייתי במוזיאון מרציפן מרשים ממנו בחו"ל, לפחות מבחינת התצוגה.

 

אני יודעת שזו הולכת להיות הצהרה קצת אמיצה אבל אגיד אותה בכל זאת-

נראה לי שהבחור הנ"ל הוא "ה"בחור בשבילי.

נראה לי שלא יהיה אחר.

 

אז אמנם אני לא יודעת מה יהיה בעתיד- אבל למען התיעוד אני כותבת את זה.

 

 


 

ובנושא אחר לגמרי-

בעקבות הפרויקט הנוכחי בעבודה כמעט כל יום אני "מבלה" כ-3 שעות בתחבורה הציבורית בחרבי ארצנו (טוב לא ממש רחבי ארצנו- ירושלים או ב"ש).

הצד השלילי פה הוא די ברור, אבל אני מעדיפה להסתכל על הצד החיובי.

מאז תחילת מסעותי בארץ (תחילת ינואר, פחות שבוע חופש, פחות הימים שהם היה לי טרמפ לכיוון אחד או יותר) הספקתי לקרוא 4 ספרים. איזה כיף!

ואלו הם הספרים-

1. "האלים משתוללים"

2. "כתוב במניפה"

3. "פומפיי"

4. "חיי פיי"

מכולם נהנתי. הייתי מדרגת אותם כך (מהטוב ביותר לטוב פחות):

1. חיי פיי

2. כתוב במניפה

3. פומפיי

4. האלים משתוללים

 

והספר הבא- סוף סוף אעשה זאת ואסיים לקורא את "המדריך לטרמפיסט בגלקסיה". את המבוא לספר הזה כבר קראתי לפחות 5 פעמים. את הפרקים הראושנים 3 ופעם אחת המשכתי עד הקטע שההוא עם השם המלא ב-b (לא זוכרת בדיוק את שמו כרגע) גונב את ספינת החלל. זה רק יהיה קצת כבד לסחוב את הספר הענק הזה (כל הסדרה בכריכה קשה אחת).

 

לפעמים אני מעדיפה להשתמש בתחבורה הציבורית במקום לנסוע בטרמפים רק בשביל הקריאה. אני יודעת שכשהמסעות יסתיימו שוב לא יהיה לי זמן לקרוא... אבל לפחות יהיה לי זמן לעשות את כל מה שאני לא מספיקה לעשות עכשיו.

בכל מקרה- נחמד לקרוא, במיוחד כשהנסיעה שקטה.

 

לילה טוב 

 

נכתב על ידי סוכריות , 13/2/2009 00:59   בקטגוריות אהבה ויחסים, סיפרותי, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק רכבת


 

לאחרונה במסגרת העבודה יוצא לי לטייל בארץ.

אך כיוון שאין לי רכב חברה (ואין לי שום כוונה לעשות את כל הקילומטרים האלה ברכב הפרטי שלי) אני נאלצת להשתמש בחסדי התחבורה הציבורית (או טרמפים).

 

מצד אחד- מתיש ! אני יוצאת מהבית לפני הזריחה וחוזרת אחרי השקיעה.

מצד שני- אני לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שקראתי ספר, והיום (נסעתי ברכבת לירושלים) סיימתי ספר של 300 עמודים! איזה כיף! ("האלים משתוללים" למי שמעוניין, חמוד).

עכשיו אני מתלבטת איזה ספר אקח איתי מחר... המ...

 

בדר"כ  אין לי כח לקרוא כשאני חוזרת הביתה בערב מהעבודה.. יש כל כך הרבה מה לעשות וגם ככה אני עייפה, אז הקריאה ישר תשלח אותי למחוזות השינה...

אני מעדיפה להרגע מול איזה פרק של סדרה.

 

אבל בחופשות וטיולים בחו"ל, אפילו שכמעט אין זמן לנוח (אני לא מהעושים בטן-גב), אני יכולה לקרוא גם לקרוא 3 ספרים בשבוע.

 

האמת? אני גם חושבת שאין לי כורסא מתאימה בסביבה.. אני מחפשת משהו מפנק שכזה. כורסא גדולה שעוטפת אותי מכל הכיוונים.

על סתם כיסא לא באמת נח,

על המיטה בטח שלא.. אני תמיד מסתכבת עם ההחזקה של הספר (במיוחד בספרים כבדים),

הספא... ארוכה מדי,

הרצפה קרה מדי וקשה מדי...

וברכבת/אוטובוס גם ככה לא נח.. אז אם כבר לנצל את הזמן כראוי ולקרוא.

 

 

 

NOTE TO SELF: בשלב המתאים בחיי, כשאקנה רהיטים - צריך כורסא טובה לקריאת ספרים!

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 11/1/2009 20:31   בקטגוריות כל מיני, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוש מוזיקלי


זה לא יהיה הפוסט הראשון שבו אני ממליצה על שיר / מציינת שאצלי השיר הזה על המחשב כבר שנה ורק עכשיו הוא הפך ללהיט, אבל-

הפעם זה משהו קצת אחר.

 

זוכרים את להיט הקיץ i'm yours של jason mraz ?

ובכן, ידעתי שיש לי על המחשב איפשהו שיר שלו, אבל לא טרחתי לבדוק את הנושא לעומק.

 

היום לעומת זאת, התחלתי במעשה האמביציוזי שהוא- סידור מאגר השירים שלי על המחשב ונחשו מה מצאתי- את אותו שיר שידעתי שיש לי.

למה אני כל כך מתלהבת? כי זה לא שיש לי אותו משנה שעברה, או אפילו מלפני שנתיים. השיר הזה (The Remedy שיר קליל ומאוד מומלץ!) נמצא אצלי משנת 2003 !

 

ויש אנשים שמקבלים על הדברים האלה כסף... למה אף חברת תקליטים לא מציעה לי עבודה כזו???

 

 

אם כבר עבודה-

ביום חמישי הייתה לי התמוטטות עצבים קלה אחרי שבאחת ההדרכות שהעברתי אנשים פשוט הוציאו אותי מהכלים. יש לציין שאת העצבים השתדלתי לשמור לסוף ההדרכה, אבל עדיין.. עצבים מודחקים מובילים לבכי, העובדה שאני בוכה גורמת לי להתעצבן עוד יותר וכמובן- להמשיך לבכות. מעצבן? בהחלט!

חוץ מזה דווקא מאוד מרוצים ממני בפרויקט הנוכחי אז באופן כללי ההרגשה מצוינת!!

נכתב על ידי סוכריות , 29/11/2008 21:45   בקטגוריות מוזיקה, עבודה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)