לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

פרהיסטוריה


 

 

 

 

באחת ההפסקות שלי מהלימודים החלטתי לפתוח קצת מיילים- הם בדר"כ מספקים אתנחתא משעשעת וקצרה יחסית.

אחד מאותם מיילים היה המייל השבועי מנשיונל ג'אוגרפיק (אחד האהובים עלי).

השבוע הם סיפרו, בנוסף לעוד כמה דברים על אירוע נדיר בו נצפה וצולם כריש "פרהיסטורי" (כזה שתיכף הוא באמת יהיה חלק מההיסטוריה).

אותו כריש שרגיל לחיות עמוק עמוק על קרקעית הים עלה למים הרדודים מסיבה לא ידועה שם נצפה ע"י דייג יפני, נתפס, וכרגע שוחה לו באיזה אקווריום. למרות שהוא נראה כמו צלופח גדול אל לכם להתבלבל- זהו בהחלט כריש.

 

אם מעניין אתכם לקרוא עוד- לחצו על התמונה:

 



נכתב על ידי סוכריות , 30/1/2007 19:49   בקטגוריות בשם המדע  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה עצוב


 

3 בעיות גדולות היו במבחן הזה:

1. הוא היה ארוך מדי בשביל הקצבת הזמן שנתנו לו.

2. המתרגל הסביר למה אחד המשפטים מתייחס 5 דקות לפני הסוף.

3. אני מטומטמת.

 

הסברים:

1- מבחנים שצריך לבקש בהם עוד מחברת כדי לפתור את השאלות הם מבחנים ארוכים מדי! והמבחן לא היה ארוך מדי כי היו בו המון שאלות, או כי הוא היה נורא קשה (היה בינוני+), אלא כי היו בו המון חישובים (והחישובים הם לא הפואנטה בקורסים שאינם מתמטיקה טהורה). כתוצאה מזה היה לחץ זמן (מה שגרר את בעיה גדולה מס' 3).

2 - באמת תהיתי למה אני לא מצליחה לפתור את השאלה עד הסוף.. נחמד מצידו של המתרגל שהחליט להגיד לנו 5 דקות לפני סיום המבחן שמשפט המפתח לא מתייחס למה שחשבנו שהוא מתייחס אלא למשהו אחר.. 5 דקות לשנות שאלה שלמה זה לא הרבה זמן.. הספקתי כמעט לגמרי, רק לא סיימתי את החישוב עד הסוף.. (שזה לא הפואנטה כמובן.. העיקר שידעתי מה לעשות ומה להציב). אבל בשילוב עם בעיה גדולה מס' 1 - ניפח את בעית חוסר הזמן למימדים לא רצויים (כי לא הצלחתי לפתור את השאלה בדרך הראשונה אז ישבתי וחשבתי..).

3 - אני מטומטמת.. כמה חבל ליפול בשאלה שלמה כי שכחתי להעתיק את המינוס במקום הכי חשוב... למה עשיתי אותה מהר? כי לא היה זמן והיא הייתה מלאה בחישובים מטומטמים של מטריצות מעצבנות = ביחד עם הידיעה שאין לי זמן.. נשכח המינוס הגורלי.

 

כמה עצוב לקבל 75+/- במבחן כזה..

כמה עצוב לעשות מבחן שוב (כדי לשפר) בגלל מינוס אחד אומלל..

כמה עצוב שבמקום שיהיו לי עוד 8 מבחנים עדיין יש לי עוד 9

 

 

כמה עצוב שאין לי כח/חשק/רצון/אמביציה (מחק את המיותר) ללמוד למבחן הבא.

 

נ.ב

הדודות ששומרות עלינו דורשות בעיטה!! מה את אוכלת יוגורט ומגרדת את הקרקעית עם הכפית? ואולי די כבר ללכת הלוך ושוב במעבר? שבו בשקט!! אררגגג

 



נכתב על ידי סוכריות , 28/1/2007 17:57   בקטגוריות בית ספר  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



round 5, here we go again...


 

למרות שהסמסטר נגמר רשמית ביום שישי החלטתי כבר עכשיו לשנות את התמונה שם למעלה בכותרת. למה? כי האמת היא שהתחלתי ללמוד למבחנים כבר בשבוע שעבר.

ביום ראשון הקרוב המבחן הראשון, הראשון מבין 9!

9 מבחנים ב- 3 שבועות זו בדיוק הסיבה שהתחלתי לחזור על החומר כבר בשבוע שעבר.

+ פרויקט מטומטם וזולל זמן שהיינו צריכות להתחיל מהתחלה כי עשינו שטות (אין לי מושג איך נספיק להגיש אותו בזמן..).

 

הדבר היחיד שטוב בתקופת המבחנים הוא שאני בדר"כ ישנה בה כמו שצריך, לפחות 7.5 שעות שינה.

 

האמת? זו הפעם הראשונה שאני מפחדת עד כדי כך שאני שוקלת לוותר על מועד א' אחד שיש לי בדיוק יום ללמוד אליו, וזה הקורס היחיד שעוד לא הספקתי לחזור בו על החומר. הבעיה היא שמועד ב' שלו הוא איפשהו בסוף יולי שזה נורא רחוק, וגם - הוא באותו זמן של מועדי ב' של סמסטר ב' (לא שאני בונה על מועדי ב' לסמסטר ב', בו לוח המבחנים דווקא מסודר בצורה אנושית).

הבעיה בסמסטר ב' היא שאני עוד לא יודעת כמה קורסים אני אקח.. אני מתלבטת בין 8 ל-9 (נע בין 27ל-32 שעות שבועיות).

למה לקחת יותר? כי אז שנה הבאה תהיה קלה יותר ואוכל לעבוד בלי להפסיד לימודים.

למה לא לקחת יותר? כי 9 קורסים זה קשה (כן אני יודעת שאני לוקחת עכשי 9ו, בגלל זה אני אומרת שזה קשה..).

 

נראה לי שלא יהיה מנוס ממועדי ב' הסמסטר.. אני מקווה שהם יהיו רק על שיפור ציון..

 

 

 

אחרי הסמסטר הזה אני 71% מהנדסת!

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 22/1/2007 01:13   בקטגוריות בית ספר  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)