לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

רק רכבת


 

לאחרונה במסגרת העבודה יוצא לי לטייל בארץ.

אך כיוון שאין לי רכב חברה (ואין לי שום כוונה לעשות את כל הקילומטרים האלה ברכב הפרטי שלי) אני נאלצת להשתמש בחסדי התחבורה הציבורית (או טרמפים).

 

מצד אחד- מתיש ! אני יוצאת מהבית לפני הזריחה וחוזרת אחרי השקיעה.

מצד שני- אני לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שקראתי ספר, והיום (נסעתי ברכבת לירושלים) סיימתי ספר של 300 עמודים! איזה כיף! ("האלים משתוללים" למי שמעוניין, חמוד).

עכשיו אני מתלבטת איזה ספר אקח איתי מחר... המ...

 

בדר"כ  אין לי כח לקרוא כשאני חוזרת הביתה בערב מהעבודה.. יש כל כך הרבה מה לעשות וגם ככה אני עייפה, אז הקריאה ישר תשלח אותי למחוזות השינה...

אני מעדיפה להרגע מול איזה פרק של סדרה.

 

אבל בחופשות וטיולים בחו"ל, אפילו שכמעט אין זמן לנוח (אני לא מהעושים בטן-גב), אני יכולה לקרוא גם לקרוא 3 ספרים בשבוע.

 

האמת? אני גם חושבת שאין לי כורסא מתאימה בסביבה.. אני מחפשת משהו מפנק שכזה. כורסא גדולה שעוטפת אותי מכל הכיוונים.

על סתם כיסא לא באמת נח,

על המיטה בטח שלא.. אני תמיד מסתכבת עם ההחזקה של הספר (במיוחד בספרים כבדים),

הספא... ארוכה מדי,

הרצפה קרה מדי וקשה מדי...

וברכבת/אוטובוס גם ככה לא נח.. אז אם כבר לנצל את הזמן כראוי ולקרוא.

 

 

 

NOTE TO SELF: בשלב המתאים בחיי, כשאקנה רהיטים - צריך כורסא טובה לקריאת ספרים!

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 11/1/2009 20:31   בקטגוריות כל מיני, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניצחונות קטנים


 

הסצנה: הודעה בגי'מייל על מישהו שהוסיף אותי כחברה בפייסבוק.

קוראת את השורה עד הסוף ו.... מי זה אם לא "המורה" בכבודו ובעצמו. (הסתכלו על הרשימה BOYS מימין)

אחרי שלא היה ביננו כל סוג של קשר כמעט 3 שנים יש לו את החוצפה להוסיף אותי כחברה בפייסבוק.

 

אז ישבתי וחשבתי מה לעשות.. להוסיף?

לגלות מה קורה איתו, מה הוא עשה עם עצמו / לא עשה עם עצמו בשנים האחרונות?

להראות לו שהתבגרתי, השארתי את הכל מאחורי ולא באמת אכפת לי ממה שהיה איתו וכמובן לציין כמה שטוב לי עכשיו-

להגיד לו שסיימתי את הלימודים, יש לי עבודה שאני מאוד מרוצה בה ומרוויחה לפחות פי 2 ממנו (בעבודה האחרונה שלו לפחות) והכי חשוב- יש לי אהבה גדולה ונפלאה.

 

או לא להוסיף?

לא "להכנע" לו שוב.

לא "לסלוח" לו שוב.

לשדר מסר על כך שהוא התנהג כחזיר יבלות מדופלם ואין לי שום רצון להשאר בקשר עם תושבי הדיר. כי בעצם- למה זה טוב?

 

במה בחרתי?

 

 

 

 

 

 

החלטתי לא להוסיף ובאקט של גבורה מצידי (לדעתי) לחצתי על כפתור ההתעלמות.

הרגשתי ניצחון קטן בלב.

הוא בטוח לא יוסיף שמחה לחיי ולמרות שיהיה כיף להגיד לו כמה שטוב לי כרגע (טפו טפו טפו), לא אוסיף אותו כדי לעשות לו רע.

 

אני מרוצה מעצמי

נכתב על ידי סוכריות , 3/1/2009 23:30   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)