לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

96 שעות


 

אני לא מאמינה שלפני חודש רציתי שהרגע הזה יגיע.. מה חשבתי לעצמי???

 

יום ראשון, מתחילים ללמוד.

לא בא לי בכלללל.

 

אפשר עוד קצת חופש?

נכתב על ידי סוכריות , 26/10/2005 00:30   בקטגוריות בית ספר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלובי החיים


אני צריכה ללכת לישון, אבל פשוט לא עייפה. אפשר להגיד שזה בגלל שאתמול דפקתי 11 שעות שינה לתפארת..

אבל באמת שלא התכוונתי! פשוט כאב לי הראש והעינים היו כל כך כבדות.. אני לא מהישנים, באמת!

הבעיה בשעות הלילה האלה שהן מאלצות אותי לחשוב, אפילו שאני מנסה להתחמק מזה.

 

מכירים את השיר מ"עלובי החיים"- "on my own"? אותו שיר ששרה ג'ואי (דוסון קריק) בתחרות יופי בה השתתפה (וגם אריאלה מכוכב נולד 3 שאכן עשתה בחירה נהדרת אבל הביצוע צלע, מי שלא ראה- באמת שלא הפסיד שום דבר).

בכל מקרה, אז שם מגיעה הבחורה להבנה שהיא אוהבת את אותו בחור מרחוק.

אז אני הייתי קרובה לבחור והכל היה בסדר. ואז טסתי.

אני לא יודעת מי אמר "רחוק ממהעין רחוק מהלב" אבל אצלי זה עובד הפוך. יותר בקטע של "you don't know what you got 'till it's gone". זה לא שאני לא יודעת מה יש לי. אני יודעת בדיוק מה יש שם ומה אין.

הבעיה שלי עם הבחור (כן המורה, מי חשבתם??) היא שאני יודעת שאיתו לא יהיו לי את החיים שאני רוצה לעצמי.

הבעיה השניה היא.. שאני קצת מתייאשת מהיכולת שלי להתאהב שוב. למצוא מישהו שהחיבור איתו יהיה כל כך נכון וירגיש כל כך טבעי.

אני צריכה איזה קראש קטן שיראה לי שאני עוד מסוגלת להתאהב שוב- ובמישהו אחר (!!). חברתי פרח הייתה במצב דומה לשלי רק הרבה פחות מסובך, נדלקה על מישהו קשות ויצאה מזה. טוב..כמעט יצאה מזה. לפחות הרבה יותר בדרך ממני כרגע.

 

או שאולי אלה סתם מחשבות מוזרות של לילה הטורדות את מוחי האומלל (מרגיש אומלל כרגע לפחות).

 

ולמה מוצא חן בעיני האדם היחיד שעשה לי רע?? אני יודעת שאני לא היחידה שזה קורה לה.. זה ממש דפוק אבל!!

 


 

כותרת משנה: חדר כושר- מקום מסוכן

יש אצלנו בחדר כושר מן מתקן למגבות נייר. כזה שמושכים וקורעים- עם קצה משונן.

אז נתקעתי היום בשפיץ שלו. צפוי? ברור...

התוצאה: פנס יפה (לא כזה שמאיר אלא חתך) ומדמם באורך של 7 ס"מ על הצד האחורי של כתף שמאל (נו.. מקום כזה פופולרי לקעקועים).

השמרו ממתקני מגבות נייר!!


היום, ערב שמחת תורה, כ"א בתשרי. יומולדת עברי לי.

 

נכתב על ידי סוכריות , 24/10/2005 01:20   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טרואמת הלידה של הגברים


 

בחיי שכבר הרבה זמן לא קראתי כתבה כל כך מטופשת כמו הכתבה בנושא הנ"ל שהופיעה היום במוסף "בריאות" של ידיעות.

כתבה שלמה על שני עמודים המתארת את הגברים המסכנים שנאלצים בעל כורחם, להכנס לחדר הלידה עם האישה ההרה שלהם.

הגברים האלה שמהרגע בו מתקבלת התשובה החיובית לגבי הצאצא המתפתח בבטן התופחת של האישה שאיתם, גורלם נחרץ! הם חייבים להכנס גם לחדר הלידה למרות שזה מעורר בהם "טראומה". הם מתלוננים שם שהלידה היא קצת מגעילה (כל הדם והאיכסה), שהילד יוצא מכוער, מלוכלך ומחוץ (כאילו דא??) ושהם רוצים לבכות אבל חוששים שמעמדם ה"גברי"  בחדר הלידה יתערער בעיני הצוות הרפואי. הם רוצים לעיתים לברוח מחדר הלידה אבל פוחדים שיגידו עליהם משהו..

אז תסלחו לי אותם גברים מוכי טראומה. אני באמת מרחמת על נשותיכם שהתחתנו עם נמושות בכייניות שכמותכם!!!

בכיף הייתי מחטיפה איזה סטירה מצלצלת על לחיים של אותם חסרי התחשבות מפגרים.

הם עוד התלוננו שבקורס הכנה ללידה לא הכינו אותם כראוי ולא ספרו להם על כלללללללל מה שהולך לקרות.

עכשיו, אני צעירה, ממש לא בהריון (or so i hope) ובכל זאת אני יודעת שלידה זה דבר מגעיל. יש דם, איכסה לבן ששכחתי את שמו ואלא אם זה ניתוח קיסרי הילד יוצא מחוץ.. מה לעשות תנסו אתם לצאת החוצה דרך אגן של מישהי.. אז הם, אמנם לא נשים, אבל תומכים, הולכים לקורס הכנה ללידה.. קוראים ספרים על "איך להיות הורה טוב"- לא יודעים את זה???? אני לא הייתי מדווחת על הבורות הזו לאף אחד ובטח שלא בעיתון!

והטראומה הזו של חדר הלידה.. באמת.. כמה שעות בחדר לידה והטראומה היא לגברים?? מה עם האישה המסכנה הזו ששוכבת שם, אחרי 9 חודשים בהריון שמנסה להוציא ממנה משהו יותר מדי גדול, דרך פתח יותר מדי קטן??? אבל המספר שעות האלה בחדר לידה עושות טראומה דווקא לכם... כן.. מובן.

ומה זה הבכי הזה על "אני חייב להכנס למרות שאני לא רוצה". אני מצטערת, אבל אם בעלי יטעון שזה מגעיל לו מדי להיות לידי כשאני אחרי 9 חודשים של הקאות, הורמונים מטורפים, ושאר הנאות של ההריון- בחיי שאני אבעט לו בתחת ואנעל את הדלת אחריו. שלא יחזור גם! אם הוא חושב אפילו להשאיר אותי לבד בלידה כי זה עושה "לו" טראומה, אני אשאיר לו טראומה לכל החיים...

 

זה מרגיז אותי רק בתור "האישה שבעלה הבכיין לא רוצה להיות איתה בזמן שהיא יולדת את הילד שלהם"? או שיש כאן גברים שמוכנים להחזיר לי את האמון במין הגברי?

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 23/10/2005 16:58   בקטגוריות בריאות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)