לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שביתה, חצי שביתה


 

אז כפי שבטח שמתם לב (או שלא), תמונת הכותרת שונתה, ע"פ הסבב הקבוע של עונות השנה.

כבר לא קיץ וגם לא כל כך חופש. מצד שני גם לא כל כך לומדים.. חצי לומדים. מה לעשות, ככה זה שחצי מהקורסים לא מועברים ע"י סגל בכיר אלא ע"י מרצים מן החוץ.

זה לא שאני מתלוננת חס וחלילה, השאלה היא כמובן איך בסופו של דבר אנחנו נפגע מזה, וברור שאנחנו נפגע מזה.. זה לא שיש אלטרנטיבה אחרת מצד האוניברסיטה שהיא "לא לפגוע בסטודנטים". הם בכלל לא מכירים את המושג...

 

אז איך עבר השבוע הראשון? בסדר. הקורסים נראים בסדר (הבחירה, החובה פחות), המרצים נראים בסדר (הבחירה, החובה פחות ). אין יותר מדי עומס, בשביל זה עבדנו קשה בשנה שעברה וזהו בערך. נחמד להיות שנה רביעית .

 

אם בדבר שביתות עסקינן, אפנה הפעם לדון דווקא שביתת התיכונים, או יותר נכון- בתיכוניסטים.

מוקדם יותר השבוע הייתה כתבה גדולה ב-"24 שעות" ("ידיעות אחרונות") על בני נוער בשרון שנוהגים לשבת בגנים ציבוריים, לעשן, לשתות ואפילו להשתכר עד זוב אמבולנס ופינוי לשניידר. קראתם במקרה? אני בכל מקרה קראתי והגעתי ל-3 מסקנות עיקריות:

1. בני הנוער מפגרים.

2. ההורים שלהם מטומטמים.

3. המשטרה, כרגיל, לא עושה שום דבר.

 

ולמה הגעתי לאותן 3 מסקנות מעניינות? פשוט מאוד:

 

- בני נוער שמשתכרים עד כדי כך שחבר שלהם מתעלף ונזקק לפינוי, אבל הם יותר מדי מפחדים להזמין לו אמבולנס כי ההורים שלהם אולי יגלו- מפגרים!

 

- ההורים שגדלו כאלה מפגרים חייבים להיות מטומטמים, במיוחד שהם מאשימים את המערכת שלא מספקת להם תעסוקה בשעה 2 לפנות בוקר (מה עם.. לישון למשל?!).

 

- המשטרה לא עושה שום דבר- עובדה, בני הנוער צורחים וצועקים ואף אחד לא חושב אולי לצלצל להורים שלהם ולספר להם איזה מטרד הם גדלו.

 

וכן, גם אני הייתי בתיכון פעם, גם אני שתיתי למרות שהיה לי אסור- אבל ידעתי מה הגבול שלי.

גם אני אהבתי לקום מאוחר וללכת לשון מוקדם (בבוקר).

זה עדיין לא אומר שהחלטתי שאם אני לא ישנה אף אחד אחר לא ישן...

 

מה רע בפעילות קצת יותר שקטה כמו לראות סרט באיזה בית?

לשבת ולדבר? (באחד הבתים של החבר'ה)

לשחק משחק שתיה רגוע ()

 

אני לא מבינה למה ילדים גדולים, בתיכון, לא מצליחים להעסיק את עצמם בדרכים פחות נלוזות...

נכתב על ידי סוכריות , 25/10/2007 16:34   בקטגוריות בית ספר, אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעת הקלינקס


 

מי התלונן על זה שחם? (אני...)

מי התלונן שכבר אמצע אוקטובר ועדיין אין טיפה של ענן בשמיים? (גם כן- אני..)

 

מי קבל אתמול גשם, קור ויחד עם זאת סרב להודות בכך והסתובב כל היום/לילה עם קצר? (כן.. גם הפעם זו אני..)

 

למי התפרץ הסינוסיטיס בערך שעתיים אחרי שהוא נרדם ומאותו רגע לא הצליח להרדם עד שצלצל השעון המעורר? (שוב פעם- אני!)

 

וכתוסף לכל הכיף הזה הסיבה לקימה המוקדמת (מלבד העובדה שלא באמת הצלחתי לישון) היא שהלכתי לקבל חיסון- אז עכשיו אני שליש מחוסנת נגד נגיף הפפילומה האנושי ((חיסון משולש - יפי!).

זה לא שלא ידעתי- אבל חיסונים זה כואב!!!!

 

 

העיקר הבריאות...

 

 

נ.ב

ובנוסף לכל הצרות גמל שלמה ענק תקוע לי על התקרה ואני לבד בבית...אכסה!

 

נכתב על ידי סוכריות , 18/10/2007 20:55   בקטגוריות בריאות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שו שופ שופי שופינג


 

פוסטים כאלה לא יוצא לי לכתוב לעיתים קרובות.

בעיקר בגלל שאני לא עושה יותר מדי שופינג באופן כללי, אלא אם אני צריכה משהו ספציפי- עד כאן החלק הגברי שבי, ברגע שמתחיל השופינג אני חוזרת להיות בחורה, וליתר דיוק, בחורה שמאוד קשה לה להחליט

בגלל חוסר ההחלטיות שלי אני לא נוהגת ללכת לקנות לבד- כי ברור לי שכלום לא יצא מזה, הרי אין שום סיכוי שאני אצליח להגיע להחלטה כלשהיא...

 

 

אז מה קנינו?

 

בשבוע שעבר הלכתי עם חברה לחפש לה נעלי ספורט (מטרה ספציפית!!). חפשנו, מצאנו וגם, על הדרך, היה שם מבצע על נעלי פומה, ואני, חובבת סניקרס שכמוני, לא תקנה פומה ב- 50%??? באמת אכפת לי שהם מהקולקציה הקודמת???

אז בנתיים יש לנו נעליים.

 

 

בערך יומיים אח"כ התפרקו לי משקפי השמש, אחרי ששרתו אותי נאמנה 5 וחצי שנים! (שזה שיא אישי..)

ואני הרי לא יכולה לחיות ללא משקפי שמש, עיני הרגישות לא תעמדנה בזה..

אז הלכתי עם אמא לחפש תחליף ראוי.

וכאן הגיעה הבעיה המוכרת- במה לבחור? צמצמתי את האפשרויות ל-2 זוגות שמאוד מצאו חן בעיני, ועכשיו מה? בוחרים? איך?!!?

למזלי הרב המוכרת הודיעה לנו שיש 50% על כל זוגות המשקפיים בחנות- מבט חטוף לאמא, חיוך קצר מאוזן לאוזן ו-הופס! יצאתי עם שני זוגות חדשים במחיר של פחות מאחד מהם לבד!! (אחד היה יקר יותר מהשני למי מכם שהחשבון מטריד אותו).

 

בנתיים: נעליים, 2 זוגות משקפיים- ועוד ידנו נטויה!

 

 

אתמול ידידנו ב"למטייל" יצאו במבצע חד פעמי ומוגבל בזמן של 50%-90% הנחה על כל ציוד הסקי לסוגיו. ואני חובבת הסנובורד המצויה, שכידוע נכנסת לשנתי הרביעית והאחרונה באוני' ולכן יהיה לה זמן החורף לעשות קפיצה קטנה לחו"ל, נצלתי את ההזדמנות וסוף סוף קניתי לי ביגוד ראוי! חליפת שני חלקים נהדרת ומחממת ככבשן (במיוחד שבחוץ הטמפ' רחוקות מהמינוס...).

הנחה של 60% ויצאתי בנזק של פחות מ- 900 ש"ח !

 

 

ולסיכום:

זוג נעליים, 2 זוגות משקפיים וחליפת סקי (שני חלקים) אחת!

 

 

אה.. שופינג זה כיף

 

נכתב על ידי סוכריות , 10/10/2007 14:53   בקטגוריות כל מיני  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)