לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אז מה היה לנו?


אחרי 3 חודשים שלא כתבתי מילה יש לי הרבה מה להגיד.

אני רק לא בטוחה ממה להתחיל....

 

נתחיל דווקא ממה שנגמר- הלימודים. כל הציונים הגיעו כבר ממזמן ואחרי שאני אגלה מה האוניברסיטה עשתה עם 3000 ש"ח שהיא חייבת לי אני אגיש בקשה ל"סיום לימודים". עד אז אני מעדיפה שישאר איזה קשר בינינו. מצחיק שלפני חודשיים בערך קבלתי מכתב בקשה לתשלום לשנה הבאה.. כמה נחמד לא לשלם לאוניברסיטה סוף סוף .

תואר שני? אולי בשנה הבאה.

 

עוד משהו שהיה ונגמר- חו"ל. 3 שבועות נהדרים בצרפת! הדבר היחיד שהפריע היה הצרפתים עצמם

 

חגים-

מי אמר שבחגים עולים במשקל? השנה יום ההולדת חל יום לפני ערב ראש השנה ואני, ערב לפני היומולדת עשיתי את המעשה הנכון- העלתי חום. אין ספק שאין דרך טובה יותר לחגוג את חצי היובל שלי מאשר עם 39 מעלות. אז הייתי משופעת כל השבוע ואח"כ עוד סחבתי את השאריות עוד שבוע... פשוט נפלא. בדרך הדבקתי גם את אמא, אבא והבחור.. אבל הם יצאו מזה הרבה יותר מהר ממני.

 

אז אם כבר הזכרנו את הבחור... אז אומר שהכל הולך מצוין ושהוא נפלא אליי. קצת מלא בקיטש, מה שמתנגש מעט עם הציניות הקשה שלי, אבל אני משתדלת לרצות אותו מדי פעם בכל מיני אימרות כנף שכאלה.. כמה שקשה לי להוציא אותן מהפה. החוזה שלו על הדירה נגמר בסוף דצמבר והוא הציע לי לעבור לגור איתו- בהחלט מחמיא, אבל אני מעדיפה לקחת את הדברים בקצב נורמלי, לא מואץ. חוץ מזה כבר מתוכננת לנו חופשת סקי בעוד מספר חודשים.

 

בעבודה הכל בסדר. אני בפרויקט שאני די מחחבת עם אנשים חביבים סביבי. עוד מעט אתחיל עוד פרויקט עם אנשים.. שאני קצת מוטרדת מהעבודה איתם, אבל נקווה לטוב. מכל מלמדי השכלתי- ולהם יש הרבה מה ללמד אותי האמת.

 

זהו

אין לי כח לכתוב יותר מדי כרגע..

שיהיה חג שמח לכולם!

נכתב על ידי סוכריות , 20/10/2008 13:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)