לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

ברק לא פוגע באותו מקום פעמיים


 

ובני סלע?

 

אז אין שביתה, מה שאומר שההורים טסים-> בית לבד.

 

אם לפני 6 שנים הוא "בקר" באחד הבתים פה ברחוב (מרחק 200מ' מפה). מה הסיכוי שהוא יחזור לבקר?

 

מה שבטוח אני אנעל הכל טוב טוב!

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 30/11/2006 21:59   בקטגוריות אקטואליה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם רק היו מסרסים אותו...


 

אני בטוחה שאני לא היחידה שישר חשבה על טי-באג מ-Prison Break ברגע ששמעתי על הבריחה של בני סלע.

פשוט בושה מה שהולך פה.. והם עוד מעיזים לשחק באשמה "זה הוא התחיל... תגידי לו!". אפשר לחשוב שמדובר על שני ילדים בני 3 ולא על המשטרה והשב"ס.

 

והנה שלושה ציטוטים מ ynet:

האחד- גורם בכיר במשטרה: "לא צריך להיכנס להיסטריה"

השני - "הוא ברוטאלי ומסוכן אבל כרגע הוא בבריחה. פאניקה לא מייצרת חיים"

והשלישי (המרגיע מכולם) - "למשטרה אין קצה חוט בפרשה"

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אחרי שאני קוראת את משפטים 2 ו-3, המשפט הראשון הוא לא המסקנה אליה אני מגיעה...

 

זה בדיוק הזמן לספר שההורים שלי טסים שבוע הבא ומשאירים לי את הבית לבד לשבועיים.

כדאי שהכל יהיה נעול כמו שצריך.. ועוד יותר כדאי שימצאו את המטורף הזה עוד לפניכן!

פתאום הלבד הזה לא כל כך קורץ לי...

 

והנה עצה לבנות- בעיטה זריזה לביצים זה יופי, אבל אצבעות לעיניים ואגרוף (או ביד פתוחה) לאף זה עוד יותר טוב! אח"כ רק לברוח ולצרוח, אל תנסו להיות גיבורות, האדרנלין יכול להפוך עלה נידף לגולית!

 

 

 

 

        

 

נכתב על ידי סוכריות , 26/11/2006 00:57   בקטגוריות אקטואליה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחזרה לחלקה ג'


 

מחר אזכרה לסבא.

אני לא מאמינה שכבר עברו שנתיים.

 

מוזר.

 

 


 

 

עמוס בלימודים, עוד לא הורדתי אפילו נעליים, וכבר הגיע הזמן לישון.

נכתב על ידי סוכריות , 6/11/2006 00:45   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)