לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"החיים האמיתיים"- Here i come !!!

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

אחרון חביב


 

רק עוד אחד למנייאק!!!

 

ובנתיים אין אף מועד ב'!! (הכרחי ז"א, אני שוקלת מועד ב' בתרמו).

 

רגע של נחת לפני פיזיקה...

 

וכן אני יודעת

הפוסטים שלי לאחרונה לא מרגשים במיוחד..

אבל אני מקבלת את החיים שלי בחזרה ביום חמישי מיד לאחר המבחן... אז רק עוד קצת!!

נכתב על ידי סוכריות , 26/2/2006 18:22   בקטגוריות בית ספר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט פאדיחה


 

אני חושבת שזו פשוט קונספירציה.. ימי ההולדת של חברי הקרובים מתחלקים ברובם לשתי קבוצות:

1. אלה שיום הולדתם נופל על המבחנים של סמסטר א'.

2. אלה שיום הולדתם נופל על המבחנים של סמסטר ב' (כאן הרב.. כנראה שהיה חורף קר באותה שנה).

מעבר לבעיה הברורה והמיידית שכקשה לחגוג כשהתחת דבוק לכיסא, עוד יותר קשה לעקוב אחרי התאריכים.

לא אחת כבר ספרתי שבתקופת הבחינות יום ראשון הופך ל- יומיים לפני המבחן ב- X ויום שלישי ל- אתמול היה המבחן ב- X עוד 4 ימים המבחן ב- Y. בלי שישי, שבת ובטח שבלי תאריכים.

למזלי הרב עומד על שולחני לוח שנה קטן ובו ממורקרים אירועים חשובים כמו ימי הולדת (ומבחנים..). ככה שמדי פעם אני מגניבה מבט ורואה שימי הולדת מתקרבים למחוזותינו.

כבר בשבוע שעבר שמתי לב שיום הולדתו של געטקס קרב ובא. נחושה בדעתי לזכור שזה השבוע, נזכרתי שוב ביום ראשון שכדאי לי לחמם את מיתרי הקול לשירה של מחר.

מגיע לו יום שני ואני כמובן דבוקה לכיסא יחד עם רדבול ופיצה העתודאית- שכן מחר יש מבחן (היה היום, נקווה לטוב). בדרך חזרה לביתי גיליתי שהתאריך הוא ה- 20.2 (מזל שהפלאפון מראה תאריך כשמכניסים אותו לדיבורית). פאקקקקקקקקקקק! מה השעה??? 23:00.. יש עוד 60 דקות שלמות ליום ההולדת הזה! אז הפעם (שלא כמו בפעם הקודמת) הספקתי להתקשר, לשיר ולשוחח עם העלם הזקן..

 

כמעט פאדיחה.

פאדיחה אמיתית: בשבוע שעבר גיסתי (גם סטודנטית) שכחה את יום הולדתה של אחותה.. הרבה יותר אאוץ'...

נכתב על ידי סוכריות , 21/2/2006 23:58   בקטגוריות אנקדוטה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף למכסחות הדשא!!


 

אין, פשוט אין דבר יותר מעצבן מגנן משכים קום שמחליט לכסח את הדשא של השכנים!

(ולא, הדשא של השכנים דווקא לא ירוק יותר).

 

הלילה חלמתי על המורה.

כבר כמה שבועות שלא התגנבה אף לא מחשבה אחת למוחי בנושא זה. אבל כמו שאומרים "שלום שלום ואל תבוא לי בחלום".. טוב, אז הבחור החליט דווקא כן להגיע. האמת שאני דווקא מאוד מרוצה מהחלום כי בו אמרתי לו "לא!" נחרץ.

אפילו התת מודע שלי הפנים כבר. כמה נחמד!

 

 

נכתב על ידי סוכריות , 20/2/2006 09:27   בקטגוריות כל מיני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  סוכריות

בת: 41

תמונה




17,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)